موضوعات داغ

فیبرکربن خالص، حاصل تیونینگ منصوری

عکس مطلب اول
شرکت تیونینگ نام آشنای منصوری، به درخواست میلیاردی جیمز استانت نام، خودرویی ویژه بر مبنای لامبورگینی اونتادور ال پی 4-750 سوپرولوچه تقویت کرد که حالا پس از تقویت، نام J.S.1 ادیشن به انتهای نام آن اضافه شده که بیانگر اولین مدل ساخته شده از آن هم است.
همانطور که گفتیم، آخرین پروژه کاری منصوری به تقویت خودرویی پیشنهاد شده توسط جیمز استانت اختصاص داده شده که پیوسته در طراحی ظاهری و ساختار بدنه آن از فیبرکربن استفاده شده است که از لحاظ ظاهری می‌توان در تمامی نقاط اعم از سپر جلو، کاپوت، گلگیرها، سقف خودرو، آینه‌ها، اسپویلر عقب، دیفیوزر عقب، سپر عقب و... به تماشای آن‌ها پرداخت، ولی می‌توان در این تار و پود گسترده فیبرکربنی، تغییراتی فیزیکی را هم مشاهده کرد که شامل قالب گیری هودهایی بر روی کاپوت جلو و گلگیرهای کناری، بکار گیری بامپری بسیار بزرگ در زیر سپر جلو، نصب یک ورودی هوا بر روی سقف، رینگ‌های جدید، دیفیوزری بسیار بزرگ در زیر سپر عقب و... می‌شود که بیشتر آن‌ها از لامبورگینی وننو مشتق گرفته شده‌اند.

پیشرانه 12 سیلندری روی غول منصوری نصب شده است

در زیر کاپوت این هیولای ایتالیایی نیز پیشرانه‌ای 6.5 لیتری 12 سیلندر بکار گرفته شده که حالا با بروزرسانی‌های اختصاصی منصوری بر روی آن، قدرت خروجی از 750 اسب بخار به 818 اسب بخار رسیده که با افزایش قدرت 78 اسب بخاری، شتاب صفر تا صد 2.7 ثانیه‌ای را به همراه داشته است.
در آخر هم منصوری اعلام کرد که علاوه بر این، 20 نمونه دیگر را هم از این خودرو خواهد ساخت و به متقاضیان عرضه خواهد کرد.

نظرات کاربران

11 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/12/9
ماشالله عجب هیولایی خوش به حال صاحبش و رانندش
1394/12/9
یعنی میشه یه شب خوابشا ببنیم!!!
1394/12/9
چرا همین آقای منصوری
محصولاتش رو به ایران نمیاره
یعنی مردم ایران لیاقت سوار شدن همچین خودروهایی رو ندارند ؟؟؟؟
شاید هم از فامیل های شاهنشاه سابق ایران باشه و خوشش نمیاد به مرز و بوم خودش ماشین بفرسته.....
1394/12/9
Aval mikhast tu iran kar kone vali behesh baha nadadan vase hamin raft unvar. Hala gharare tu iranam kar kone dar ayande
1394/12/9
دولت ایران وارداته خودرو رو محدود کرده , مطمئن باش اگر توی ایران بود این آقا حتی مجوز ساخت یک گاری رو هم نمیتونست بگیره , مثله همه استعداد های دیگ ای که توی ایران تلف میشن , منصوری توی انگلیس حمایت شد ساپورت شد و بهش بها دادن و کمکش کردن که به اینجا رسید حالا هم به عنوانه یک خودرو ساز انگلیسی ازش نام میبرن . دولته ایران به Land rover و jagaur, Mclaren که انگلیسی هستن مجوز پلاک شدن نمیده ! حالا انتظار دری به این مجوز بده ؟ تقصیره این آقا نیست ,
1394/12/9
وارد نمیشه تو ایران
تو منطقه ازاد هم بیاد قیمتش زیاده کسی نمیخره
1394/12/10
سلام. میتونید مصاحبه ی ایشون رو تو آپارات ببینید. که میگن علاقمنده به همکاری هستن.
1395/2/31
اخه حیف این ماشین نیست بیفته دست تو ...
1395/10/15
اخه ایرانی بی فرهنگند
1397/4/29
سلام عزیزم. حرفت خیلی خنده داره .اول بگم که چند ساله پیش اقای منصوری در خواست همکاری با ایران خورو رو داده که موافقت نشده. دوم این که تو هم می تونی به عنوان یکی از ایرانیای با لیاقت بری بخری عزیزم فقط طبق قوانین کشور نمی تونی وارد کنی، الکی مثلا پولشم داری !
1394/12/9
بسیار جالب و زیبا بود. ممنون خودروبانک