موضوعات داغ

انتشار عکس هایی از شاسی بلند جدید تویوتا

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی تویوتا پیش از رونمایی و معرفی کراس اوور جدید خود در نمایشگاه ژنو پیش رو، تصاویر جاسوسی محصول جدیدش به بیرون درز کرد که موجب کاهش جذابیت معرفی این محصول خواهد شد.
خودروی تولید شده توسط تویوتا، در واقع نسخه‌ای تکامل یافته از کانسپت C-HR است که اکنون با همین نام، به همراه یک چهره جلو تهاجمی متشکل از جلوپنجره‌ای مشبک باریک و کشیده، چراغ‌های پیشانی اخم کرده با قاب داخلی مشکی رنگ، ورودی‌های بزرگ روی سپر و اطراف آن و همچنین سقفی شیب دار به مرحله تولید نزدیک خواهد شد. علاوه بر این‌ها، در عقب خودرو نیز شاهد بدنه‌ای عضلانی و پیچیده در کنار پنجره‌های کوچک عقب، دستگیره‌های پنهان شده درب عقب (انتقال یافته به پشت پنجره‌ها)، چراغ‌های عقب بومرنگ سه بعدی و اسپویلری شناور هستیم که با یک طراحی نسبتا شلوغ و دَرهم توسعه پیدا کرده است.

موتور 1.8 لیتری 121 اسبی روی این مدل مفهومی نصب شده

در زیر کاپوت این کراس اوور هم براساس گفته‌های پیرامون آن، احتمال استفاده از سیستم محرک هیبریدی متشکل شده از پیشرانه‌ای 1.8 لیتری چهار سیلندر اتکینسون و دو موتور الکتریکی با کنترل الکترونیکی انتقال نیرو خواهد بود که خروجی موتور را به 121 اسب بخار می‌رساند.
در آخر هم شرکت خودروسازی تویوتا اعلام کرد که این خودرو را احتمالا در ترکیه خواهد ساخت و در بازارهای جهانی از جمله آمریکا عرضه خواهد کرد.

Loading the MediaPack player...

نظرات کاربران

12 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/12/9
رینگش شبیه رینگ سانتافه هستش.جلوشم یه چیزی بین ام جی جی اس و راو 4.ولی درکل طراحی خوبی داره.از اون حالت خشن ژاپنی رو نداره خوب بنظر میاد.
1394/12/9
مرد مومن دیگه از این خشن تر هم مگه ماشین داریم؟ نمیدونم داشتی تعریف میکردی یا ایراد میگرفتی اما چهره خشن مثل lexus nx الان بهترین بازاره فروش رو دارن
1394/12/9
اصلا فهمیدی چی گفتی هومن...
1394/12/10
والا من که داشتم تعریف میکردم.والا ندیدم بهترین بازار فروشو ان ایکس داشه باشه شما کجا دیدی نمیدونم.ولی سبک طراحی مثلا تویوتا پر از گوشه های تیز هستشو این ماشین طراحیش نرم تره.البته سلیقه ای هستش اینا
1394/12/9
خدا بده یکی ازینا بخریم سوار شیم چقدم خوشگله لامصب
1394/12/10
متاسفانه کیفیت تولید در ایران انقدر پایین هست که یک خودرو ساز دست چندم اروپا هم ما رو مسخره میکنه اونوقت یک کشور مثل ترکیه که هیچ چیزش ساخت خودش نیست و یک مونتاژ کار حرفه ای شده میاد خط تولید یکی از محبوترین خودروهای دنیا رو بغل کشور ما میزنه اونوقت مدیران خودرو ساز ما دنبال این هستن ببینن کدام ماشین رو اجازه ساخت در داخل بدن که توانایی تبدیل به وانت هم داشته باشه این همه مهندس با استعداد و سرمایه ملی هست چرا نمیتونن که محصول با کیفیت درست کنن خدااااااااااااااااااااااااااا
1394/12/10
برای اطلاع شما باید عرض کنم ترکیه خودرو های خوبی میسازه با برند های داخلی.ماشین های هیبریدی ساخت داخل دارن.اونوقت شما بهشون میگی مونتاژ کار؟!!!
1394/12/10
رقیبی برای نیسان جوک و رنو کپچره.البته بازار اروپا فعلا در این کلاس در قبضه این دو خودروه.با توجه به فروش پایین تویوتا در اروپا بعیده بتونه براشون مشکل ساز بشه.موتور۱/۸با قدرت ۱۲۰اسب هم توان کمی داره.کپچر با۱۲۰۰سی سی توربو و جوک با۱۶۰۰ تنفس طبیعی همین قدرت را دارند.حجم موتور کمتر وبازده بیشتر
1394/12/10
متاسفم برای شرکت های خوروساز خودمون که با این همه قدمت در منطقه ، به روزی افتادیم که ترکیه هم جای مطمئن تری از ما شده و تویاتا ماشین های جدیدشو رو که حتی هنوز تو ژاپن تولید نشدن برای فروش در بازارهای جهانی در ترکیه تولید میکنه
1394/12/10
مدیرا کشور ما دنبال کار اساسی نیستند.باری به هر جهت اند.در صورتی که مملکتی که انرژی ارزان و نیروی کار جوتن داره که وضعش این نباید باشه.
1394/12/10
سلام
از نظر بند طراحی خوبی داره ولی هنوز تویوتا سردرگم در طراحی عمل میکنه شاید اگر آرم نیسان یا حتی هوندا روش نصب میشد بهتر باهاش کنار میومدم خصوصادر نمای جانبی و عقب ... با این حال این یک تویوتای با کیفیته.
1396/1/20
با درود و سپاس از خودرو بانک
خودرو بانک عزیز، مستحضرید که ایرتویا قصد دارد در اردیبهشت سال جاری، ثبت نام نهایی ماشین C-HR را انجام دهد و تا 16 فروردین 96 مبلغ 30 میلیون تومان از مشتریان خود به عنوان پیش ثبت نام دریافت کرده است و ظاهراً برنامه ایرتویا این است که در اواسط همین سال 96 ماشین C-HR را در 2 مدل توربو و هایبرید به مشتریان تحویل دهد.
لطفاً به هر طریق ممکن برای کاربران خودرو بانک اطلاع رسانی کنید که کدام یک از مدل های C-HR (توربو یا هایبرید) با لحاظ همه محاسن و معایب آنها؛ ارزش خرید بیشتری دارد؟
خواهش می کنم برای کاربران خودرو بانک که قصد خرید C-HR را دارند و همانند بنده مردد هستند که کدام مدل آن را (توربو یا هایبرید) ثبت نام کنند؛ قبل از شروع ثبت نام نهایی C-HR به این سؤال پاسخ دهید.
با درود و سپاس