موضوعات داغ

تیونینگ بی ام و سری 2 تا 570 اسب بخار

عکس مطلب اول
شرکت تیونینگ آلمانی AC Schnitzer برای گرفتن مجوز ورود به نمایشگاه خودرویی ژنو 2016، نسخه‌ای تقویت شده از ب ام و M235i را معرفی کرد که با وجود تقویتی بودن آن، مورد توجه خیلی از رسانه‌‌های معتبر خارجی که پیش از این حتی به خبرهای مربوط به تیونینگ نگاه هم نمی‌کردند، قرار گرفته است.
براساس گفته وبسایت منبع، این تیونر در این پروژه کاری خود که بر روی ب ام و M235i اجرا شده است، یک کیت بدنه‌ای گسترده را پیاده کرده که شامل سپرهای جدید برای جلو و عقب، ورودی‌های بزرگ‌تر هوا در جلو برای خنک کاری بهتر رادیاتورها، رکاب‌های جدید زیر درب‌ها، قوس های بزرگ‌تر چرخ‌ها و یک باله عقب ثابت می‌شود که به صورت یک مجموعه بر روی رینگ‌های آلیاژی خودرو سوار شده‌اند. گفتنی است که پس از اعمال تغییرات، AC Schnitzer نام ACL2 را برای آن برگزیده است.

حداکثر توان تولیدی 570 اسب بخار است

مهم‌تر از بسته اسپرت و آیرودینامیکی، شرکت تقویت کننده بسته‌ای تقویتی را برای پیشرانه 4.4 لیتری هشت سیلندر خودرو هم ارائه کرده که موجب استخراج حداکثر قدرتی 570 اسب بخاری از آن شده که به تناسب وزن، در ازای هر 2.54 کیلوگرم، یک اسب بخار قدرت تولید می‌شود.
علاوه بر این‌ها، شرکت تقویت کننده یک سیستم ترمز جدید، سیستم تعلیق جدید و یک سیستم اسپرت به شدت تغییر یافته را هم برای بهبود عملکرد و حمایت بیشتر از قدرت افزایش یافته این خودرو در نظر گرفته است. جزییات فنی بیشتر این خودرو هم در نمایشگاه خودرویی ژنو 2016 ارائه خواهد شد.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/12/10
یادمه از بی ام و سری 2 تو برنامه تخت گاز جرمی کلارکسون کلی ازش تعریف کرده بود.این ماشین هم با این پیشرانه صد کیلومترو احتمالا در نزدیک به 3 ثانیه خواهد رفت.
1394/12/10
اونو ولش كن. جرمي رو لولو برد. از خودت مايه بزار يكم.
1394/12/10
بی ام و محشره امروز با یک جک اس 5 که سانتافه رو جا گذاشت و با غرور با من کورس گذاشت و بد جور ذلیل شد در حدود 4 متر عقبتر جون می کند نتونست به من برسه ( رنو فلوعنس دنده ای) واقعا ضایع شد.
1394/12/10
بلع....
ماشاءالله فلوعنست...
بقیه ماشینا از دم خرن...
1394/12/10
شما همیشه وقتی تو توهم کل می ندازی میای اینجا نظر می دی . شما با فلوئنس نداشتت بیا منم با لنسر 1.6 دستی ببینیم کی کیو ضایع می کنه . آرزو بر جوانان عیب نیست . بابات می خره یروز واست .
1394/12/10
خیلی ببخشید نویسنده عزیز
ولی تا اونجایی که من میدونم وی۸ ۴.۴. اصلا روی سری دو ارائه نشده
اشنایتزر چجوری تقویت کرده موتوری که عرضه نشده
یعنی خودش موتور رو تعویض کرده؟