موضوعات داغ

معرفی اولیه از فیس لیفت 2017 ولوو V40

عکس مطلب اول
پس از اعلام شرکت خودروسازی ولوو در سه چهار هفته گذشته مبنی بر معرفی نسخه‌ای جدید از ولوو V40، در دو سه روز گذشته شاهد وفای به عهد ولوو بودیم و این کمپانی به طور رسمی از فیس لیفت خودروی V40 به علاوه V40 کراس کانتری پرده برداری کرد.
مهم‌ترین تغییراتی که در این خودرو صورت گرفته و می‌توان به آن‌ها اشاره کرد، شامل جلوپنجره‌ای مشبک جدید با آرم و لوگوی فلزی ولوو در لابه‌لای خود و همچنین 5 رنگ بندی جدید برای بدنه می‌شود. علاوه بر این، بزرگ‌ترین تغییر حاصله در این فیس لیفت هم مربوط به چراغ‌های پیشانی می‌شود که برگرفته از چراغ‌های پیشانی ولوو V90، ولوو S90 و ولوو XC90 بوده و با شکل ساده نواری شکل خود و مشکی کردن قاب داخلی آن، جذابیت خاصی به طراحی خودرو بخشیده است.

نصب پیشرانه 2 لیتری توربو دیزل تایید شده است

با ورود به داخل کابین هم شرکت خودروسازی ولوو از غربیلکی جدید برای فرمان، پنل‌ها و تریم‌های آلومینیومی در قسمت‌های مختلف خودرو و همچنین سیستمی سرگرمی جدید مجهز به خبرخوان استفاده کرده که برای اولین بار در محصولات ولوو مورد استفاده قرار گرفته است که قابلیت اتصال به گوشی‌های تلفن همراه هوشمند را هم دارد. در ضمن برای جلوگیری از ورود ذرات مضر و آلودگی‌های زیست محیطی، شرکت خودروسازی ولوو از فیلترهایی جدید تحت عنوان "CleanZone" در سیستم تهویه مطبوع اتاق استفاده کرده که می‌توان کلمه مورد نظر را بر روی خروجی‌های هوای داخل کابین مشاهده کرد.
اطلاعات مربوط به بخش پیشرانه را شرکت سازنده در نمایشگاه ژنو امسال ارائه خواهد کرد، ولی گفته که یکی از پیشرانه‌های به خدمت گرفته شده برای این دو خودرو، موتوری چهار سیلندر توربو دیزل 2 لیتری خواهد بود که به یک گیربکس دستی متصل می‌شود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/12/10
ماشین های ولوو از سال ۲۰۱۵ علاوه بر مشخصات فنی بینظیری که داشتند و دارند به طرز عجیبی خوشگل هم شدن
1394/12/10
نمیدونم ولی خیلی زیاد از هاچ بک های ولوو خوشم میاد، یعنی اگه پول داشته باشم و بخوام هاچ بک بخرم، ولوو میخرم.