موضوعات داغ

معرفی نسخه AMG از مرسدس بنز کلاس C کوپه

عکس مطلب اول
مرسدس بنز AMG C43 کوپه پیش از رخ نمایی در نمایشگاه بین المللی خودرویی ژنو 2016، به صورت آنلاین معرفی شد تا زمینه نمایش عمومی آن در نمایشگاه ژنو سوئیس فراهم شده باشد.
اگر اول از همه با پیشرانه این خودرو کارمان را آغار کنیم، به پیشرانه‌ای 3 لیتری V6 خواهیم رسید که برای به ثبت رساندن شتاب صفر تا صد 4.6 ثانیه‌ای و رسیدن به حداکثر سرعتی 250 کیلومتر بر ساعتی (با محدود کننده الکترونیکی)، قدرتی 362 اسب بخاری و گشتاوری 520 نیوتن متری را تولید کرده و روانه چرخ‌های محرک خودرو می‌کند. علاوه بر این، شرکت خودروسازی مرسدس بنز اعلام کرده که برای حمایت بیشتر از پیشرانه خودرو، از سیستم درایو جدید با حالت‌های مختلف خروجی، سیستم فرمان حساس به سرعت، سیستم ترمز بهینه سازی شده و ... استفاده کرده است.

بنز رقیب اصلی این خودرو را آئودی S5 اعلام کرده است

هدف اصلی از طراحی این خودرو رقابت با آئودی S5 اعلام شده که در این راستا شاهد تغییراتی در طراحی ظاهری اعم از جلوپنجره الماسی، قالب گیری ورودی‌های بزرگ‌تر هوا بر روی سپر جلو، دیفوزر جدید در زیر سپر عقب، باله آیرودینامیکی در انتهای کابین، سیستم اگزوز اسپرت و در نهایت هم رینگ‌های 18 اینچی آلیاژی بسیار سبک وزن هستیم که چهره‌ای اسپرت از این محصول خلق کرده‌اند.
با ورود به داخل کابین هم شاهد صندلی‌های اسپرت با دوخت‌های مقابل، غربیلک فرمان اسپرت، کمربندهای ایمنی قرمز رنگ، خوشه ابزار دوباره طراحی شده و استفاده از قطعات آلومینیومی برای ساخت پدال‌ها و قاب کنسول مرکزی هستیم که جدیداً در این خودرو به کار گرفته شده‌اند.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/12/10
دوستان عزیز اینو ولش کنین....بوگاتی شیرون بالاخره تصاویر رسمی(نه مفهومی )منتشر شد....چند روز دیگه هم معرفی میشه....طراحی داخلش واقعا چند سال از همه سوپر اسپرت ها جلو تر هست....
1394/12/10
این خبر رو بیخیال بوگاتی شیرون تو ژنو معرفی شده خبر اون رو بزارید. شتاب ۲.۲Sec و ۱۵۰۰ اسب و قیمت ۲.۹ میلیون دلاری.
1394/12/11
یه چرخ gt86میرزه به کل هیکل این
1394/12/11
اللهم اشف کل مریض
1394/12/11
المان استخونو انداخت .کره و ژاپن بشتابید تا دیر نشده.غارت کنید تا میتونید خخخخخخخح
1395/9/2
am مگه تو نماینده المانی که از خودت چرت میگی