موضوعات داغ

معرفی کامل شاسی بلند تویوتا C-HR در ژنو

عکس مطلب اول
پس از انتشار تصاویر کراس اوور جدید تویوتا به صورت جاسوسی در هفته جاری، شرکت خودروسازی تویوتا در هشتاد و پنجمین دوره از نمایشگاه ژنو 2016 به طور رسمی از کراس اوور C-HR به همراه جزییاتی فنی پرده برداری کرد که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.
این کراس اوور براساس اطلاعات تویوتا، خودرویی هیبریدی خواهد بود که به تازگی بر روی پلتفرم TNGA که با تویوتا پریوس مشترک است، توسعه پیدا کرده است. بر روی این پلتفرم همانطور که گفتیم سیستم محرکی هیبریدی پیاده شده که از یک پیشرانه 1.8 لیتری بنزینی چهار سیلندر با بازده حرارتی 40 درصدی و حداکثر قدرت تولیدی 122 اسب بخاری در کنار موتوری الکتریکی تشکیل شده است.
اگر هم به دنبال چیزی ضعیف‌تر هستید، تویوتا به جای پیشرانه 1.8 لیتری، موتوری درون سوز 1.2 لیتری را قرار خواهد داد که به لطف استفاده از توربوشارژر بر سر راه ورودی هوای موتور، می‌تواند قدرتی نزدیک به پیشرانه 1.8 لیتری، یعنی 115 اسب بخار قدرت تولید کند که با جعبه دنده‌ای شش سرعته، انتقال نیروی آن به چرخ‌ها صورت می‌گیرد. البته گفته شده که تویوتا پیشرانه‌ای 2 لیتری تنفس طبیعی را هم برای این خودرو در نظر گرفته که هنوز اطلاعاتی دقیق از میزان قدرت و گشتاور تولیدی آن به رسانه‌ها و مخاطبان ارائه نشده است.
در آخر هم شرکت خودروسازی تویوتا اعلام کرد که نسخه بازار آمریکای تویوتا C-HR را در خود آمریکا و نسخه مخصوص بازار اروپا را هم در کشور ترکیه تولید خواهد کرد که نسخه ترکیه آن از نیمه دوم سال جاری وارد چرخه تولید شده و نسخه آمریکایی آن هم از سال 2017 به چرخه تولید افزوده می‌شود.

Loading the MediaPack player...

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/12/12
ترکیه؟!؟! بله دوستان اشاره میکنن یه جو غیرت هم تو مدیران ما وجود نداره.اونا چی میخان (نمیگم تولید) مونتاژ کنن ما هنوز درگیر داچیا هستیم.
1394/12/13
ما ها حقمونه...همین ترکیه اگه دولت چیزو رو گرون کنه مردم میریزن تو خیابون حقشونو میگیرن ولی ماشالا ما ایرانیا فقط بلدیم حرف بزنیم.... پراید 20000000تومن
1394/12/13
حیف این بدنه، با اون قدرت کم و مسخره