موضوعات داغ

بی ام و سری 7 کیت M، غول چابک باواریایی

عکس مطلب اول
پیش‌تر شرکت خودروسازی بی ام و اعلام کرده بود که تمایلی به ارائه یک نسخه M از سری 7 خود دارد، حال از آنجایی که نسخه‌ای ویژه از سری 7 توسط آلپینا معرفی شد، مردم روی برگردان آن شدند و فکر کردند که نسخه وعده داده شده، همان ب ام و سری 7 آلپینا است، اما در نهایت این شرکت خودروسازی نسخه مختص خود را با نام M760Li در جدیدترین دوره از نمایشگاه ژنو 2016 معرفی کرد.
این اتومبیل در عقب خود همچون M2 و M3، نشانی مخصوص از سری M دارد که موجب افزایش پتانسیل سریع رفتن در این خودروی لوکس شده است. چند موردی که برای این خودرو مشخص شده است، اول از همه پیشرانه محرک 12 سیلندر بنزینی توربوشارژ از خانواده توئین پاور آن است که حالا با بسته‌ای عملکردی M، حداکثر قدرت تولیدی آن به 600 اسب بخار رسیده که می‌تواند در عرض 3.9 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

شتاب 3.7 ثانیه ای برای بی ام و سری 7 با کیت M

با این حال هنوز هم بی ام و آلپینا قدرت و عملکردی بهتر دارد، پس در این خصوص بی ام و از همین پیشرانه غول پیکر 6.6 لیتری، حداکثر قدرتی 610 اسب بخاری را هم استخراج کرده که شتاب صفر تا صد را در 3.7 ثانیه می‌زند تا برتری خود را در مقابل B7 آلپینا به اثبات برساند.
برای بهبود و کارایی بهتر بسته عملکردی M و در راستای آن استفاده بهینه از پیشرانه قدرتمند آن هم تغییراتی در طراحی خودرو ایجاد شده و مواردی هم جدیداً به خودرو اضافه شده که مهم‌ترین آن‌ها شامل ورودی‌های هوای بزرگ‌تر بر روی سپر جلو، خروجی‌های اگزوز اسپرت، رینگ‌های جدید آلیاژی، کالیپراسیون قرمز رنگ ترمزها و ... می‌شود.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/12/12
اینام دیگه شورشو در آوردن! هر روز ماشیناشون ببهتر میشه
ولی به گرد پای دنا با موتور توربو شارژ نمیرسه!! از هیچ نظر!!!!!!!!!!!!
1394/12/12
المان استخونو انداخت وسط .کره و ژاپن بشتابید غارت کنید . الان مثل این کرکسا تو راز بقا هرکی یه تیکشو میگیره دندون فرار میکنه
1394/12/12
دیگه چرا پای غولی مثل ژاپن رو وسط میکشی؟
1394/12/12
داداش چی می گی تو بازار یه چیزی هست به نام رقابت
1394/12/13
کره یه چیزی ژاپن دیگه چرا؟
1394/12/12
افتخار میکنم وقتی میفهمم یه ایرانی در پروسه ی طراحی داخلی و خارجی این ماشین سهیم بوده
و تاسف میخورم که چرا صنعت خودروی ما با وجود بزرگانی مثل منصوری ..فقیه زاده ..رضوانی..و...
و با این قدمت الان اینجاست