موضوعات داغ

فیلم اعتراض به تقلب فولکس در نمایشگاه ژنو

عکس مطلب اول
در کنفرانس‌های زنده اغلب اتفاقات جالبی می‌افتد و این بار هم در نمایشگاه خودرویی ژنو، شاهد اتفاق جالبی در غرفه فولکس واگن بودیم.
در غرفه فولکس واگن هنگام معرفی و صحبت در رابطه با ویژگی‌های فولکس واگن آپ، فردی معترض در حالی که لباس یک مکانیک فولکس واگن را به تن داشت بر روی صحنه آمد و با قطعه‌ای که موجب رسوایی تقلب فولکس واگن شده بود، به زیر خودرو می‌رود و آن را در زیر موتور جاسازی می‌کند. او سپس بعد از قرار دادن قطعه تقلبی در زیر خودرو، از جای خود بلند شده و می‌گوید که حالا قطعه‌ای جدید بر روی خودرو نصب کرده‌ام که به بهبود سوخت و کاهش آلایندگی کمک می‌کند. او همچنین در ادامه افزود که مدیرعامل شرکت فولکس واگن یعنی ماتیاس مولر به او گفته که این قطعه برای خودرو مفید خواهد بود. پس از این گفته‌ها، مسئولین حراست وارد شده و مرد معترض را از نمایشگاه بیرون می‌کنند.
در سپتامبر 2015 میلادی، پس از تست‌های دقیق‌تر مشخص شد که موتورهای دیزلی چهار سیلندر فولکس واگن 40 بار بیش‌تر از حد عنوان شده آلایندگی تولید می‌کنند، اما این رسوایی که تنها مربوط به پیشرانه‌های چهار سیلندر دیزلی این کمپانی بود، به پیشرانه‌های شش سیلندر دیزلی این کمپانی هم سرایت کرد و از این رو عملکرد شرکت‌های پورشه، آئودی و خود فولکس واگن نیز پی این رسوایی زیر سوال رفت.

Loading the MediaPack player...

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/12/13
آفرين چقدر خوب با طرف برخورد كردن. ولي قيافش با لحجش داد ميزد طرف انگليسيه و شيتيل بهش دادن كه آبرو ريزي كنه...
1394/12/15
چه تابلو بود انگلیسی تابلو. لااقل روی لهجه خنده دار بریتیشش کار میکردن! پول شیرینی بچه ها هم داشت از جیبش میریخت بیرون!! :-D