موضوعات داغ

عرضه محصولات جدید ایران خودرو از شنبه

عکس مطلب اول
معاون بازریابی و بخش فروش گروه صنعتی ایران خودرو از فروش محصولات جدید این شرکت از روز شنبه هفته آینده، یعنی از 15 اسفند 94 خبر داد که از روش‌های مختلف می‌توان اقدام به ثبت سفارش آن‌ها کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گروه صنعتی ایران خودرو، مصطفی خان کرمی معاون بازریابی و فروش محصولات ایران خودرو با اشاره به استقبال زیاد بازدیدگنندگان از محصولات جدید ایران خودرو و بازدید بالا از سالن ایران خودرو در نمایشگاه خودرو اعلام کرد که به درخواست تعداد زیادی از بازدید کنندگان نمایشگاه برای ثبت نام و خرید محصولات، از روز شنبه امکان خرید پژو 207 و شاسی بلند هایما S7 آغاز خواهد شد.
وی در ادامه افزود که برای خرید این دو محصول هم می‌توان به صورت حضوری به نمایشگاه‌ها و نمایندگی‌های رسمی این شرکت جهت نام نویسی مراجعه کرد یا از طریق وبسایت گروه صنعتی خودرو به نشانی www.ikco.com اقدام به ثبت سفارش محصولات ذکر شده کرد.
گفتنی است که شاسی بلند هایما اس.7 با موتوری 2000 سی سی 16 سوپاپ عرضه خواهد شد که می‌تواند قدرتی 148 اسب بخاری در دور 6000 موتور و همچنین گشتاوری 180 نیوتن متری تولید کند. استاندارد‌های پیشرانه ذکر شده مطابق با استاندارد‌های یورو 4 بوده و مصرف سوخت ترکیبی آن هم حداقل 8.1 لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده است. این پیشرانه همچنین با دو جعبه دنده دستی و اتوماتیک عرضه می‌شود که هر دو گیربکس دستی و اتوماتنیک آن 5 سرعته هستند. طول و عرض و ارتفاع این شاسی بلند هم به ترتیب 4498 میلی متر، 1830 میلی متر و 1730 میلی متر در نظر گرفته شده که فضای باری حدودا 400 لیتری بدست آمده است.

نظرات کاربران

11 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/12/14
سلام دوستان
وقت به خیر
فیلم بررسی این ماشینو توی یه سایت ایرانی دیدم
صفر تا صدش بالای بیست ثانیه بود
به نظرم موتورش نسبت به هیکل بزرگش خیلی ضعیفه
بقیه چیزاش به نظرم بد نیست جز چینیزاسیونش!!!
به هر حال تا توی بازار نیاد جواب خودشو پس نمیده
مردم همیشه در صحنه مونم که خوراکشون فقط ازمون و خطاست و موش ازمایشگاهی شدن!!
1394/12/14
اقا ایناکه تو سایتشون بود که چرا از شنبه الان بیش از یک ماهه توسایت هست
1394/12/14
برادی عرضه محصولات جدید یعنی پژو 208 پژو 2008 پژو 301 پژو 308 پژو 508 نه دنگ فنگ c30 کراس و... نه هایما که بود الان توبازار هست که یا 207 الان چند ماهه دارن نام نویسی میکنن که الان دارن ایران خودرویی ها چی میگن یکی به من بگه دارن چی میگن اینا دارم یجوری میشم با این حرفشون بابا یانینه ...
1394/12/14
عجب...207 و هایما محصولات جدید ایران خودرو..حتما دور وبر عیدی کیسه ها شون خالی شده ،ثبت نام میکنن احتمالا خوش بینانه اخرتابستون تحویل میدن..توی این بازار رکود و با این محصولات راه به جایی نخواهید برد،الکی دست و پا نزنید.
1394/12/14
سلام هایما تو بازار موجود می باشد ممنون میشم اگر یک بررسی ویدئویی از این خودرو انجام بدین ممنون از سایت خوبتون
1394/12/14
دوستان هایما موتورش ضعیف هست و به درد شتاب گیری و جوان پسسند نیست ولی برای افرادی که ایمنی و رفاه رو به شتاب ترجیح می دند نسبت به همکلاسای چینی ماشین خوبی هست. این نظر شخصی من می باشد و به نظر دیگر دوستان هم احترام می گذارم.
1394/12/14
www.ikco.com باز نمیشه. اصلا فکر کنم اشتباه باشه. درستش www.ikco.ir/fa هست.
1394/12/14
سلام
من قصد خريد ٢٠٧ رو دارم...
أيا اين ٢٠٧ ها هم مثل ٢٠٦ ها ايرانيزه و بي كيفيتن يا با كيفيت تَر از ٢٠٦ هاي ايرانيزن؟؟
پيشاپيش از راهنماييتون ممنون..
1394/12/15
سلام دوست عزیز
من اولین سری 207( اتوماتیک) رو داشتم. اون موقع موتور و اجزای داخلی موتورش با 206 اتومات هیچ فرقی نداشت. فرمانش نرمتر بود. تریم اتاقش به مراتب از 206 ایرانیزه بهتره و فرانسویه فعلا!!! ÷س تو دو وسال و نیمی که من داشتم خیلی اتاقش کم صدا تر از 206 بود. لاستیک هاش اون موقع میشلن بود. رینگ هاش آلومینیومی بود. اما دزد خور رینگ هاش زیاد بود. گیربکسشم همون مشکلات گیربکس 206 رو داشت. تو نمایشگاه دیدم که چراغای جلوشو دیلایت گذاشتن مثل سراتو جدید. اما اصلا قشنگ نبود. ضمنا فرمونش هم خیلی بی کیفیت شده بود. نمی دونم بعد این دو سال بازم اجزای الکترونیکی موتورش از فرانسه تامین میشه یا چین!!! امیدوارم اطلاعات مفید بوده باشه.
1394/12/15
عرضه محصولات جدید!!!!!!
وای که مردم از خنده انگار کمپانی بنز از محصولات جدید رونمایی کرده!!!
خب پژوهای از رده خارج و یک هیکل بی مصرف چینی این همه تبلیغ داره؟
1394/12/15
سلام .میدونم جواب نمیدید .من حداقل 8 دستگاه خودرو در سالهای مختلف خریدم از شما .فقط به من و به بقیه مردم بگید حالا که پژو و قطعاتش وارداتیه .سوزوکی رو خودتون ساختید که بجای دو برایر کردن قیمتش اونو به 4 برابر قبل میفروشید .؟این همه مهندس بیکار توی مملکت و اونهمه توی ایرانخودرو ...میدونید چرا نمیتونید یه خودرو ملی بسازید .شما ترس از نتیجه دارید .مدیریت درست و درمونی هم ندارید .برنامه ریزاتون درست کار نمیکنن.و فقط جیب خالی کردن مردم رو یاد گرفتید .بخدا آخرش شکست ایران خودرو هستش با این رویه وارداتی که پیش گرفتید ...این درست نیست سرمایه های ملی دستخوش واردات بی رویه و پولدار کردنه خودروسازهای چینی بشه .از من گفتن بود ..خود دانید