موضوعات داغ

شاسی بلند زیبای کروکی فولکس واگن

عکس مطلب اول
خودروی جدید فولکس واگن که چندی پیش شاهد ارائه پیش نمایشی در قالب ارائه چند تصویر از آن بودیم، توسط کمپانی فولکس واگن در جدیدترین دوره از نمایشگاه خودرویی ژنو با نامی تحت عنوان T-Cross Breeze معرفی شد که با سقفی کروکی و بدنه‌ای کراس اوور شکل در نمایشگاه حضور پیدا کرده است.
براساس گفته‌های شرکت خودروسازی فولکس واگن، خودروی مورد نظر به پیشرانه‌ای محرک 1 لیتری سه سیلندر متصل به جعبه دنده‌ای 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه DSG مجهز شده که می‌تواند با قدرت 110 اسب بخاری و گشتاور 175 نیوتن متری خود، حدودا شتابی صفر تا صد 10 ثانیه‌ای و حداکثر سرعتی 188 کیلومتر بر ساعتی را به ثبت برساند و این در حالیست که به ازای پیمودن هر صد کیلومتر، تنها 5 لیتر سوخت به صورت استاندارد از باک طلب می‌کند.

کراس اوور کروکی فولکس واگن

گفتنی است که برای طراحی و توسعه این محصول، طراحان چهارچوبی بزرگ‌تر از خودروی کراس پولو با ابعادی 4133 میلی متری در طول، 1798 میلی متری در عرض، 1563 میلی متری در ارتفاع و فاصله بین دو محوری 2565 میلی متری را در نظر گرفته‌اند که فضای مناسبی را برای چهار سرنشین فراهم کرده است، هرچند به نظر می‌رسد که فضای پای سرنشینان عقب محدود باشد که بخشی از آن به کروکی بودن خودرو بر می‌گردد.
در داخل کابین هم از طراحی دکمه‌های معمولی پرهیز شده و به جای آن صفحه نمایشگری لمسی طراحی شده که پیش‌تر در فولکس واگن Budd-E شاهد آن بودیم و حالا به یک سیستم سرگرمی جدید و سیستم صوتی 300 واتی مجهز شده است. فضای بار این اتومبیل هم به گفته فولکس واگن حدود 300 لیتر است که بخشی از آن به سقف پارچه‌ای متحرک خودرو اختصاص داده شده است.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/12/15
دوستانی که اطلاعاتشون بالاست میشه چند تا شاسی بلند که کروک باشن رو معرفی کنن؟
1394/12/15
مورانو هم کروک داره میتونی بری ببینی تو سایت نیسان
1394/12/15
من تو سایتا مورانو رو دیدم
1394/12/16
مرسی
این مورانو کروک در ایران اومده؟
اگه اومده حدودا در چه قیمتی به فروش میرسه؟
چون مدت ها بود که قصد خرید یه شاسی بلند رو داشتم ولی نمیدونستم چه شاسی بلندی چون خودم اسکالا کروک دارم گفتم اگه یه شاسی بلند کروک داشته باشم بهتره
مرسی اگه قیمتش روبگین
1394/12/16
واقعا زیباست...