موضوعات داغ

حضور دانمارکی صنعت خودرو در ژنو

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی دانمارکی زنوو Zenvo که خود را با تک محصولش یعنی زنوو ST1 در مجامع بین المللی و صنعت خودروسازی مطرح کرد، این بار با الگوبرداری از زنوو ST1، خودرویی جدید با کد TS1 در جدیدترین دوره از نمایشگاه ژنو 2016 معرفی کرد.
طراحی زنوو TS1 به طور کامل از ST1 الگوبرداری شده است، ولی می‌توان خصوصیات و یک طراحی جدید را در جزییات مشاهده کرد که ردپای آن در ورودی‌های سپر جلو، باله آیرودینامیکی عقب، دیفیوزر زیر سپر، سپر جدید عقب و همچنین سیستم اگزوزی بروزرسانی شده دید که حالا به صورت یک مجموعه بر روی رینگ‌های 19 و 20 اینچی آلومینیومی پوشیده شده توسط لاستیک‌های سوپر اسپرت میشلین پایلوت کاپ اسپرت 2 سوار شده‌اند.
در داخل کابین شاهد الگوهای طراحی جدید و کیفیت بالاتر مواد بکار رفته در آن نسبت به ST1 هستیم که برجسته‌ترین آن‌ها شامل روکش‌های چرمی آلکانتارا بر روی ادوات داخل کابین و قطعات فیبرکربنی در کنار قطعات آلومینیومی می‌شود.

تنها 15 دستگاه از این خودرو ساخته خواهد شد

قدرت مورد نیاز این خودرو هم توسط پیشرانه‌ای 5.9 لیتری هشت سیلندر BiTurbo تامین می‌شود که متاسفانه تا الان اطلاعاتی از مقدار قدرت و گشتاور تولیدی آن ارائه نشده است، ولی شرکت سازنده ادعا کرده که محصول جدیدش توانایی رسیدن به حداکثر سرعتی 375 کیلومتر بر ساعتی را دارد. هرچند در ادامه به تجهیز این اتومبیل به ترمزهای کربنی سرامیکی، دیفرانسیل لغزش محدود، میله ضد رول قابل تنظیم و سیستم تعلیقی الکتریکی با تنظیم کننده هیدرولیکی اشاره شده است.
شرکت دانمارکی مذکور اعلام کرده که خودروی دست پرورده‌اش را به تعداد محدود 15 دستگاهی تولید خواهد کرد و قیمت نهایی آن را با نزدیک شدن به زمان عرضه اعلام خواهد کرد.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/12/16
سلام ببخشید میدونم ربطی به این مطلب نداره ولی یه سوال داشتم
مزدا 3 های جدید (2016)
قرار نیست وارد بشه؟!
یا مثلاً هوندا سیویک های 2016...
این ماشینا کی وارد میشن؟؟
1394/12/17
به هیچ دردی نمیخوره توی برنامه تاپ گیر آتیش گرفت - ترمزاش از بین رفت - کلاچش مشکل داشت - توی چراغاش بخار جم شد و .....
1394/12/17
تو برنامه تخت گاز که این ماشین رو بررسی می کردند اشغال بود، در حدی که چند بار تو تست خراب شد و در آخر ماشین عوض شد اما کار اینجا تمام نشد و ماشین باز هم خراب شد.
فکر کنم دیگه تونستن درستش کنند،البته امیدوارم.
1394/12/18
خودروی قشنگی ولی شناخته شده نیست
1394/12/18
فقط قیافه داره وگرنه از لحاظ فنی خیلی ضعیف و بی کیفیته