موضوعات داغ

شبح اتریشی KTM در نمایشگاه ژنو

عکس مطلب اول
کی تی ام (KTM) در غرفه اختصاصی خود منتسب به نمایشگاه خودرویی ژنو 2016، نسخه‌ای ویژه کاملا مشکی تحت عنوان X-BOW GT بلک ادیشن معرفی کرد.
حدودا سه سال پیش شرکت کی تی ام از نسخه GT کراس بو X-Bow پرده برداری کرد و حالا با اندکی تغییرات در این مدل، نسخه‌ای ویژه از آن را رونمایی کرده و قرار است با قیمتی 99 هزار یورویی همراه با مالیات عرضه شود.
این خودرو به طور کامل با رنگ مشکی نقاشی شده است و جلوه‌ای جدی و شیطانی به آن بخشیده است. بر روی چرخ‌های خودرو از رینگ‌های 18 اینچی و 19 اینچی BBS استفاده شده و گازهای حاصله از احتراق نیز به کمک سیستم اگزوزی اسپرت مشکی رنگ به خارج هدایت می‌شوند. در داخل کابین هم جدیدا از صندلی‌های راحت‌تر استفاده شده و توسط روکش‌های چرمی مشکی رنگ هم روکش شده‌اند و سپس با نخ‌های مشکی رنگ، به حکاکی نام برند X-Bow بر روی پشت سری‌ها پرداخته‌اند. برای غربیلک فرمان هم روکش‌های چرمی در نظر گرفته شده و همچنین برای ساخت اهرم دنده و پدال‌های خودرو هم از آلومینیوم استفاده کرده‌اند. علاوه بر این‌ها، سیستمی سرگرمی مجهز به دوربین دید عقب هم به این اتومبیل اضافه شده است.

تنها 5 دستگاه از نسخه GT ساخته خواهد شد

در زیر کاپوت این شبح سیاه از پیشرانه‌ای تکامل یافته 2 لیتری استفاده شده که برای شتاب صفر تا صد 4.1 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 231 کیلومتر بر ساعتی، می‌تواند 320 اسب بخار قدرت و 420 نیوتن متر گشتاور را روانه خروجی انتقال قدرت کند و این در حالی است که نسخه استاندارد کی‌تی‌ام X-BOW GT، تنها قادر به تولید قدرتی 285 اسب بخاری است.
کی تی ام اعلام کرده که این نسخه ویژه را به تعداد محدود 5 دستگاهی تولید و به قیمت ذکر شده ارائه خواهد کرد.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/12/17
عامو ماشینو چه ترسناکه... چرو بردنش تو تاریکی و پس پناه خب بیارن روز روشن عکس بیگیرن
1394/12/17
نميدونم چرا هيچ هسي به كي تي ام ندارم ، اصن نمياونم باش كنار بيام !
1394/12/18
زیاد خوشم نمیاد ازش
1394/12/18
آقا واقعیت داره پریوس 2016 داره میاد ایران؟؟ یه بررسی میکنید؟
1394/12/18
خودروبانك چه مشكلي با من داري ، از وقتي كه اشتباه تو متن يكي از مغاله هاتون رو گفتم درست كنيد ( نوشته بودين هيونداي اسپورتج گفتم اشتباه تايپ كردين درست كنين كيا اسپورتج كه بعدش درستش كردين ولي نظر من نمايش ندادين) از اون روز بعد هرچي نظر ميدم نشون نميدين ! گناه كردم گفتم به اشتباه تايپي رو تصحيح كنيد!؟
1394/12/18
من دوچرخه شو دارم خیلی باحاله پس حتما ماشینش هم باحاله