موضوعات داغ

نگین خودرو و فروش نوروزی رنو

عکس مطلب اول
نگین خودرو: شرکت نگین خودرو، نماینده رسمی Renault فرانسه در ایران، در آستانه سال نو و با هدف تسهیل شرایط خرید خودرو برای علاقه مندان این برند اصیل و اروپایی اقدام به عرضه محصولات رنو با شرایط ویژه کرده است.
بنا بر اعلام واحد بازاریابی شرکت نگین خودرو، کلیه محصولات این برند اروپایی علاوه بر تحویل فوری که در بخشنامه فعلی این شرکت جاری است به صورت تحویل 60 روزه با قیمت قطعی نیز به فروش می رسد.
در طرح فروش نوروزی متفاوت رنو، پرداخت های 2 و 3 ودیعه ای در فروش های نقدی و اقساطی جهت تسهیل شرایط خرید در کنار سود مشارکت 24 درصدی در اختیار مشتریان قرار گرفته است. از سوی دیگر میزان وام در خرید اقساطی افزایش یافته و دوره بازپرداخت 12 ماهه به صورت بدون بهره و 24 ماهه 21 درصد می باشد.
کلیه محصولات رنو، دارای سرویس های دوره ای 1.000 و 10.000 کیلومتر رایگان بوده و گارانتی این محصولات نیز 5 سال و یا 150.000 کیلومتر است.
علاقه مندان می توانند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به وب سایت www.neginkhodro.com مراجعه نمایند.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/12/17
دیگه چه خوشتون بیاد چه نیاد رنو نیسان یکی از با کیفیت ترین کارخانه های دنیا که از هر 10 خودروی تولیدی دنیا یکی مارک رنو نیسان داره حضوری پرنگتر و پرفروشتر در ایران خواهد داشت چه تولید داخل چه وارداتی و آینده مال این شرکت خواهد بود در ایران . البته برای مشتر یهایی که برای امنیت کیفیت و اصول مهندسی خودرو ارزش قایل باشند . فقط فلوعنس.
1394/12/17
دوستان محترم خودرو بانک و بقیه دوستان عزیز
بنده درد دلی داشتم که چون مصرف کننده ها در کشور ما کوچکترین حق و حقوقی ندارن گفتم حرفم رو توی ساین بسیار محبوب و خوب خودرو بانک بگم

بنده در 15 بهمن یک اسکالا ثبت نام کردم با تحویل 15 روزه
موقع خرید هم تمامی مسولان نگین خودرو با روی بسیار باز و احترام فراون برخورد کردن
اما تا امروز 17 اسفند نه خبری از خودرو هست نه تماسی نه زنگی
تازه گفتن شاید تا اخر اسفند خودرو رو تحویل بدن اونم بدون پلاک یعنی برای پلاک هم باید تا نیمه دوم فروردین سال دیگه صبر کنم
یهنی به جای 15 روز 60 روزه ماشین رو تحویل میدن تازه اونم ممکنه

تمام پولرو هم از من گرفتن
اگه دوستان خواستن میتونم کپی قراردادو هم براتون بفرسم
خوب شما که نمیتونید چرا وعده 15 روزه میزارید
واقعا این اگه کلاه برداری نیست چیه

نه تنها نگین خودرو بیشترشون همینجورن
1394/12/17
عزیزم حال وروز همه وارد کننده ها اینجوری هست باز نگین خودرو الان بهتر از بقیه هست.
1394/12/17
دوست عزیز این که شرکت های نظیر نگین خودرو و آسان موتور و ... به وعده های خودشون عمل نمی کنند و بد قولی می کنند، یه کار خیلی عادی شده براشون و تنها جوابشون هم اینه که سود تاخیرشو بهتون میدیم ! من نزدیک 3 ماه برای خرید هیوندای I20 که تحویل 30 روزه بود ، منتظر موندم. نمی خوام شمارو ناامید کنم اما فکر کنم بیشتر از اینها به تاخیر بیوفته تحویل ماشینتون.
1394/12/17
دوست عزیز حق با شماست ولی با اطمینان میگم الان وضعیت نگین خودرو بسیار بهتر از بقیه واردکنندگانه.خصوصا شرکت های خانواده گرامی اسان موتور واطلس خودرو واقعا وضعشون وخیمه.دلیل استقبال از بازار ازاد برای خرزد خودرو هم همین امر ایت
1394/12/17
من که تحویل 15 روزه و از این جور چیز ها حالیم نیست پول رو روز تحویل میگیرن (البته همه جای دنیا به غیر از بعضی کشور ها که تازه تحریماشونو برداشتن) به هیچ کشور خاصی اشاره نکردما!!!!!
1394/12/18
من هم جیلی رو پارسال بهمن ثبت نام کردم . قرار بود اسفند تحویل بشه ۲۸ اسفند بدون پلاک تحویل شد . پلاک ومدارک ۲۹ فروردین اومد . ولی ۱ تومان جریمه تاخیر کرفتم
1394/12/18
60 روز دیگه هم بهت نمیدن بزرگترین اشتباه زندگیتو کردی گول خوردی نگین خودرو کلاه بردارترین شرکته
1394/12/19
بنده هم خرداد يك دستگاه فلوينس تحويل ٣٠ روزه ثبت نام كردم ، مهر ماشينو تحويل دادن