موضوعات داغ

تقویت همزمان 3 مرسدس توسط منصوری

عکس مطلب اول
منصوری همزمان برای سه خودروی مرسدس بنز یعنی مرسدس بنز AMG GLE63 کوپه، مرسدس بنز S63 کوپه و مرسدس بنز G63، بسته‌ای تقویتی ارائه کرد.
اول از همه اگر از شاسی بلند کوپه GLE63 شروع کنیم، خواهیم دید که در طراحی ظاهری آن از راهنمای ورود هوای فیبرکربنی در لابلای مجموعه سپر، بامپر یا باله‌ای آیرودینامیکی ساخته شده از فیبرکربن در زیر سپر جلو، ستون افقی فیبرکربنی در میان جلوپنجره، قاب فیبرکربنی برای آینه‌ها، باله‌ای فیبرکربنی در انتهای کابین، دیفیوزری در زیر سپر و چهار عدد رینگ گسترده 23 اینچی بر روی چرخ‌ها استفاده شده که برای حمایت بیشتر و جبران افزایش سایز رینگ و لاستیک‌های آن، از قطعاتی اضافی بر روی گلگیرها در جهت حمایت از لاستیک‌ها استفاده شده است.
علاوه بر این، در زیر کاپوت این شاسی بلند هم از همان پیشرانه 5.5 لیتری هشت سیلندر GLE63 استفاده شده است، ولی حالا به جای 557 اسب قدرت و 700 نیوتن متر گشتاور، می‌تواند حداکثر قدرتی 840 اسب بخاری در کنار گشتاوری 1150 نیوتن متری تولید کند.
از مرسدس بنز S63 کوپه هم با این کیت بدنه، تنها 6 دستگاه تولید خواهد شد و همانطور که می‌بینیم به واسطه این کیت بدنه، از ورودی‌های هوای اضافی و کاپوتی جدید به همراه قطعات زیاد فیبرکربنی و یک سیستم اگزوز فولادی ضدزنگ استفاده شده است.

تقویت مرسدس بنز توسط منصوری

پیشرانه این مدل هم 5.5 لیتری هشت سیلندر، یا به عبارتی بهتر همان پیشرانه مرسدس بنز GLE کوپه است که همانند گفته‌های بالا، می‌تواند قدرتی 840 اسب بخاری و گشتاوری 1150 نیوتن متری تولید کند که در عمل می‌تواند حداقل شتاب 3.5 ثانیه‌ای و حداکثر سرعتی 300 کیلومتر بر ساعتی را رقم بزند.
شاسی بلند آفرودی آخر یعنی مرسدس بنز G63 هم بیشتر به قطعات فیبرکربنی مجهز شده که در میان ورودی‌های هوای اطراف سپر، ابتدای سقف و... می‌توان آن‌ها را مشاهده کرد، ولی بزرگ‌ترین تغییر آن بعد از پیشرانه، مربوط به رینگ‌های 23 اینچی جدید آلیاژی می‌شود که با ارتفاع بلند و عرض پهن خود می‌تواند تاثیر بسزایی در جاده‌های آفرودی داشته باشد، حال آنکه در کنار پیشرانه‌ای قدرتمند هم قرار می‌گیرد. راستی موتور این مدل هم همانند دو مدل بالایی، همان پیشرانه 5.5 لیتری است که قدرت 840 اسبی و گشتاور 1150 نیوتن متری دارد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/12/20
مگه آدم دلش میاد پاشو بزاره کف اون g63
1394/12/20
خداییش اگر اینا ماشینه اونا که اینجا هست چیه پس؟؟! :D