موضوعات داغ

معرفی سوبارو ایمپرزا 2017 در نیویورک

عکس مطلب اول
سوبارو در آخرین اطلاعیه خود اعلام کرد که در نمایشگاه نیویورک پیش رو از نسل جدید سوبارو ایمپرزا 2017 رونمایی خواهد کرد.
سال گذشته میلادی بود که سوبارو پیش نمایشی از سوبارو ایمپرزا 5 درب هاچ بک و یک مفهومی از سدان ایمپرزا ارائه کرد که بر پایه پلتفرمی جدید طراحی و توسعه پیدا کرده است. از جزییات این محصول سوبارو تا به الان صحبت زیادی نشده و معرفی رسمی آن به پیش از نمایشگاه و یا در نمایشگاه نیویورک موکول شده است، ولی گفته که این دو خودرو با یک معماری جدیدتر توسعه پیدا کرده‌اند که رانندگی پویاتر و سواری راحت‌تری را به ارمغان می‌آورند. در ضمن گفته شده که پلتفرم مورد نظر 70 الی 100 درصد قوی‌تر از پلتفرم نسل‌های گذشته است.
در خصوص پیشرانه و سایر بخش‌های فنی هم مثل بخش بالا، اطلاعاتی ارائه نشده است، ولی با رجوع به شایعات پیرامون این خودرو به یک موتور کوچک توربوشارژر کوچک می‌رسیدم که به یک جعبه دنده شش سرعته دستی یا اتوماتیک انتقال متداول CVT متصل خواهد شد که در انتها نیرو را به سیستم چهار چرخ محرک متقارن سوبارو ارسال می‌کند.
در آخر هم جا دارد یادرآوری کنیم که سوبارو در جریان نمایشگاه خودرویی نیویورک 2016 به معرفی این محصول خواهد پرداخت که طبق آمار ارائه شده، نمایشگاه نیویورک از 23 مارس سال جاری میلادی، یعنی حدودا 2 الی 3 روز دیگر کار خود را در نیویورک آمریکا آغاز می‌کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد