موضوعات داغ

بنتلی فلاینگ اسپر، طلای متحرک منصوری

عکس مطلب اول
چند روز پیش بود که منصوری، تیونر با سابقه و خوش سلیقه صنعت خودروسازی از سه محصول تقویت شده مرسدس بنز به صورت همزمان پرده برداری کرد، ولی حالا باز هم منصوری محصولی جدید معرفی کرده که از کمپانی بنتلی و از محصول "بنتلی Flying Spur" انتخاب شده است.
علاوه بر سه محصول مرسدس بنز در روزهای اخیر، شاهد معرفی نسخه‌ای طلایی از رولزرویس توسط منصوری بودیم که با روکش‌ها و قطعات طلایی چه در داخل کابین و چه در خارج از کابین معرفی شده بود، اما حالا منصوری این بنتلی را هم به همین روز درآورده و با استفاده از کیت بدنه‌ای طلایی، به ویرایش و توسعه محصول مد نظر خود پرداخته است.

از نظر پیشرانه تقویت 120 اسبی شده است

همانطور که در تصاویر هم می‌بینید، این خودروی لوکس بر روی چهار عدد رینگ 22 اینچی آلیاژی با روکش‌های طلایی سوار شده که توسط لاستیک‌های Vredestein قابل استفاده شده‌اند. در طراحی بدنه هم شاهد درپوش موتور طلایی، جلوپنجره طلایی، سقف و ستون‌های طلایی، حاشیه‌های نواری شکل طلایی در اطراف قاب چراغ‌ها و درب صندوق عقب طلایی هستیم و علاوه بر این‌ها، در داخل کابین هم می‌توان بر روی غربیلک فرمان، بر روی داشبورد، در کنسول ابزار میانی، بر روی دسته دنده و در بالای پنل درب‌ها شاهد لهجه‌های طلایی 24 عیار بود.
در زیر کاپوت این طلای متحرک هم مهندسین منصوری از پیشرانه 6 لیتری 12 سیلندر بنتلی توانسته‌اند با 120 اسب بخار قدرت بیشتر، حداکثر قدرتی 745 اسب بخاری و گشتاوری 950 نیوتن متری در دور موتور 2000 را استخراج کنند که باعث ثبت شتاب صفر تا صد تنها 4 ثانیه‌ای و شتاب صفر تا 200 کیلومتری 14 ثانیه‌ای در کنار حداکثر سرعت 320 کیلومتر بر ساعتی شده است.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/12/23
طراحی ماشین شبیه به ترکیب benzs500 و bmw s7 شده مخصوصا جولوش و بدنه ماشین!!
1394/12/23
فکر میکنم بر عکس گفتی , چون همیشه این بنز بوده که در طوله تاریخ سعی کرده از بنتلی و رولز لیز خط بگیره , در ضمن کمپانی بنتلی ۸ سال از بنز زودتر تاسیس شده و قدمت و اصالته طولانی تره داره , اما چون مردم در ایران محدود بودن و بعد از انقلاب حتی رنگه ماشین های لوکس اوله دنیا رو هم در ایران ندیدن فکر میکنن همچیز توی بنز خلاصه میشه اما واقیت اینه که تمامه بیلیونر های دنیا یا Bentley سوار میشن یا Rolls royce و یا Land Rover- Range rover . :)
1394/12/23
حرفتو قبول دارم, نمونش bijan خودمون بود , که rolls roys , bentley هایی که طراحی کرده توی دنیا تک هستن , هنوزم توی سایت بیژن عکساشون هست , بیژن کلاسش خیلی بالا بود میگفت بنز ماله جهانه سومی هاست :))))
1394/12/24
اینا ک شما گفتیو فولم !! ولی ربطی به حرفه من نداشت عزیز....
شما تو گوگل سرچ کن اس500 مخصوصا یکی پرس قدیمی ترش قسمته سپر و مه شکناشو میبینی ک شبیه هستش و جولو پروانه شبیه به قابه بی ای دبلیو داره....و بدنه و پلت فرم و ابعاد و کلاسه ماشین بسیار شبیه به bens seri s و bmw s7 هستش
1394/12/24
فکر می کنم دو یا سه روز پیش یکی از خودروهای منصوری در نمایشگاه ژنو اتش گرفته بود.
متاسفانه مدل خودرو یادم نیست.