موضوعات داغ

تیونینگ مرسدس بنز به نام شاهین!

عکس مطلب اول
در نمایشگاه ژنو امسال بود که تیونرمعروف FAB دیزاین به معرفی دو خودروی 700 اسب بخاری مرسدس بنز AMG GT و مرسدس بنز S63 AM پرداخته بود، ولی حالا با گذشت بیش از یک هفته از آن ماجرا، تیونر مذکور خودرویی دیگر را هم معرفی کرد که در اصل نسخه‌ای تقویت شده از مرسدس بنز G63 است.
شاهین (Hawk)، نامیست که این تیونر بر روی پروژه کاری خود گذاشته است، برای تقویت این محصول، ابتدا یک کیت بدنه برای این خودرو ارائه شده که موجب طراحی تهاجمی‌تر و خشن‌تر از این محصول شده است، همانطور که می‌بینید، در قسمت جلویی چهره شاهد مجموعه سپری بزرگ‌تر با ورودی‌های بزرگ‌تر هوا هستیم که پیوسته به همراه گلگیرهای جلو، رکاب زیر درب‌ها، گلگیرهای عقب و مجموعه سپر عقب توسط قطعات همجنس بدنه، ولی با تغییراتی محدود ساخته شده‌اند. کاپوت موتور هم نسبت به نسخه استاندارد، علاوه بر اینکه اندازه بزرگ‌تر برای جبران موتور تقویت شده دارد، هودهایی جدید هم بر روی آن قالب گیری شده است.

این خودرو توان تولید 530 اسب بخار را دارد

افزون بر این‌ها، شرکت مذکور تیونینگ کننده یک سیستم چهارچرخ محرک جدید، رینگ‌های 23 اینچی آلیاژی 40 درصد سبک‌تر با لاستیک‌های 55/305 آفرودی را هم به عنوان گزینه‌های سفارشی برای G کلاس در نظر گرفته است.
برای بخش مولد قدرتی هم چندان اطلاعاتی ارائه نشده که جای تعجب دارد، ولی گفته شده که قدرتی 530 اسب بخاری در کنار گشتاور 820 نیوتن متری در اختیار خواهید داشت.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/12/24
چرا نمایشگاه ژنو تو ایران برگزار نمی کنند ... نکنه از محصولات سایپا و ایران خودرو میترسن مثلا پراید از خودرو بدون سرنشین خودش رونمایی میکنه همه کف میکنننننن !!!!!!!! یا قایق پراید :):):):):):):)
1394/12/25
نه دوست عزیز از این میترسن نکنه ایرانی ها سر دنده و یا آرم یا دسته راهنمای خودروهاشونو بکنن با خودشون ببرن خونه ....