موضوعات داغ

معرفی نسخه‌ای فیس لیفت از تویوتا هایلندر 2017

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی تویوتا پیش از حضور و آغاز به کار خود در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی اتومبیل نیویورک 2016، فیس لیفت تویوتا هایلندر 2016 را به صورت آنلاین معرفی کرد تا زمینه‌ای برای نمایش عمومی این محصول در نمایشگاه نیویورک فراهم کرده باشد.
از لحاظ طراحی ظاهری می‌توان دید که تویوتا نسبت به ایجاد تغییر در جلوپنجره مشبک خودرو و طراحی دوباره چراغ‌های جلو اقدام کرده و هر دوی آن‌ها را به رنگ مشکی در آورده است، علاوه بر این، رینگ‌هایی 19 اینچی آلیاژی هم بر روی هر چهارچرخ خودرو نصب شده و سیستم تعلیقی اسپرت هم برای میرا کردن ضربات وارده از سطح جاده در راستای محور عمودی چرخ‌ها نصب شده است تا بتوان بهترین عملکرد را در جاده‌ها شاهد بود.

جعبه دنده 8 سرعته جدیدی روی هایلندر نصب شده است

براساس گفته‌های شرکت خودروسازی تویوتا، بزرگ‌ترین تغییر این شاسی بلند مربوط به بخش انتقال قدرتی آن می‌شود که حالا به جای جعبه دنده 6 سرعته قدیمی، از جعبه دنده‌ای 8 سرعته اتوماتیک استفاده شده که به نظر می‌رسد برگرفته از جعبه دنده جدید تویوتا لندکروزر باشد. این جعبه دنده هم طبق تعاریف، به پیشرانه‌ای 3.5 لیتری شش سیلندر بنزینی متصل خواهد شد که به صورت تنفس طبیعی هوای تصفیه شده محیط را به داخل سیلندرها می‌بلعد. در کنار پیشرانه 3.5 لیتری، تویوتا موتوری 2.7 لیتری خطی چهار سیلندر را هم در نظر گرفته که به همان جعبه دنده شش سرعته سابق متصل می‌شود.
در ادامه همچنین تویوتا اضافه کرده که برای این شاسی بلند فیس لیفت از سیستم‌های ایمنی جدید اعم از یک سیستم کمک راننده، سیستم ترمز خودکار، سیستم هشدار خروج از خطوط جاده، سیستم اتوماتیک نوربالا و کروز کنترلی تطبیقی استفاده کرده که به صورت آپشن‌های استاندارد بر روی فیس لیفت تویوتا هایلندر نصب می‌شوند.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/12/25
همه برندها دارن در زمينه طراحي پيشرفت مي كنند جز تويوتا!!! اون از فيس ليفت راو4 كه انگار پروتز كرده اينم از اين!!!!!!!!!!!!!
1394/12/25
آقا رضا تا حالا چندبار پروتز کردی؟!
1394/12/25
آقا رضا کاملا با حرفت موافقم...طراحی های تویوتا(منظورم لکسس نیست )کاملا به نسبت رقبا ابتدایی و ضعیف هست مخصوصا جلو راو4 قبل از فیس لیفت ابهتش بیشتر بود...در کیفیت و معتبر بودن محصولات تویوتا در دنیا هیچ کس شک نداره ولی طراحی کاملا ساده هست...ولی متأسفانه مردم ما اگه ال 90 هم لوگو تویوتا داشت چون تویوتا هست دیگه میگن در حد پینین فارینا هست...ولی پای انتخاب باشه بازم تویوتا رو به برندهای کره ای علیرغم خوب بودنشون ترجیح میدم
1394/12/26
شفا نمیده که.!!!!پر فروش ترین شرکت دنیا با اون همه مهندس نمیدونه ما میدونیم:l
1395/11/21
تویوتا گاری هم بسازه ميرزه به تمام آشغالهایی که چین و کره میزنن
1395/11/21
چطور اینقدر بی انصافی میکنید که کنار اتومبیلهای ژاپنی بخصوص تویوتا اسم چین و کره میارید