موضوعات داغ

نسخه ای جدید از تویوتا پریوس در راه است

عکس مطلب اول
تویوتا برای گسترش حضور خود در نمایشگاه نیویورک پیش رو که تقریبا از هفته آینده (23 مارس 2016 در نمایشگاه بین المللی نیویورک) شروع به کار می‌کند، پیش نمایشی از یک مدل جدید تویوتا پروس ارائه کرد و در ادامه افزود که در نمایشگاه نیویورک 2016 در کنار فیس لیفت تویوتا هایلندر به معرفی و ارائه جزییاتی فنی در رابطه با آن خواهد پرداخت، هرچند در خلال این پیش نمایش هم اطلاعاتی شایعه وار ارائه شده که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.
همانطور که می‌بینید، در تصویر ارائه شده به عنوان پیش نمایش چراغ‌های عقب تویوتا پریوس قابل مشاهده هستند که حالا در طراحی جدید، به صورت یکپارچه از چپ تا راست کشیده شده و از روی درب صندوق عقب عبور کرده‌اند که به نظر می‌رسد چراغ‌های بکار رفته در آن‌ها هم از جنس LED باشد.
علاوه بر طراحی که قطعاً فاکتورهای جدید را در آن شاهد خواهیم بود، این خودرو همچون خویشاوندان خود به پیشرانه‌ای محرک پلاگین هیبریدی مجهز خواهد شد که امکان مشترک بودن پیشرانه آن با سیستم محرک بکار رفته در تویوتا پریوس C بیشتر از مدل‌های دیگر می‌رود، هرچند گفته شده که احتمال استفاده از سیستم محرکی مشابه با شورلت ولت در این خودرو وجود دارد.
بر این اساس اگر از چنین پیشرانه‌هایی در تویوتا پریوس جدید استفاده شده باشد، می‌‌توان مصرف ترکیبی این خودرو را کمتر از 2 لیتر به ازای هر صد کیلومتر پیش بینی کرد. به هرحال باید منتظر ماند و دید که برند جدید تویوتا پریوس با چه القاب و چهره‌ای برای حضور در بازار معرفی می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد