موضوعات داغ

تقویت بی ام و X6 تا 700 اسب بخار

عکس مطلب اول
منهارت، شرکتی فعال در حوزه تیونینگ خودرو که تمامی پروژه‌های خود را از محصولات کمپانی بی ام و انتخاب می‌کند، این بار هم به سراغ محصولات بی ام و رفته و قدبلند این کمپانی، یعنی بی ام و X6 را برای آغاز پروژه جدید خود انتخاب کرده است.
پیش از هرچیز، منهارت به سراغ پیشرانه محرک این خودرو رفته و با ارائه بسته‌ای تقویتی برای موتور 4.4 لیتری BiTurbo این شاسی بلند، به افزایش قدرت تولیدی موتور تا 700 اسب بخار و گشتاور آن تا 950 نیوتن متر دست زده و این در حالی است که به صورت استاندارد، تنها می‌توان 575 اسب بخار قدرت و 750 نیوتن متر گشتاور را از این پیشرانه 4.4 لیتری استخراج کرد. به لطف این افزایش قدرت و گشتاور هم شتاب صفر تا صد خودرو کاهش چشمگیری داشته و حالا به 4.2 ثانیه در کنار حداکثر سرعت 250 کیلومتر بر ساعتی (با محدود کننده الکترونیکی) رسیده است.
علاوه بر تقویت پیشرانه، منهارت بسته‌ای تقویتی را برای طراحی بدنه این خودرو هم ارائه کرده که اعضای اصلی آن شامل رینگ‌های 22 اینچی آلیاژی، استفاده از خطوط و لهجه‌های زرد رنگ در داخل کابین، غربیلک جدید فرمان، داشبوردی تزیین شده توسط قطعات فیبرکربنی و... می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد