موضوعات داغ

پیش نمایشی از مدل جدید مزدا

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی مزدا در قالب یک پیش نمایش، از معرفی مزدا CX-4 در نمایشگاه خودرویی پکن 2016 چین خبر داد که طبق تعاریف، از ماه آینده (25 آوریل 2016) کار خود را در پکن آغاز می‌کند.
خودروی مد نظر مزدا یعنی CX-4 که قرار است در نمایشگاه خودرویی چین معرفی شده و به نمایش درآید، در واقع نسخه‌ای توسعه یافته از کانسپت Koeru است که سال گذشته میلادی در نمایشگاه بین المللی فرانکفورت از آن رونمایی شده بود و حالا با توسعه این طرح کانسپت، نام جدید مزدا CX-4 برای آن انتخاب شده است که همانند طرح مفهومی، در قالب خودرویی کراس اوور حضور خواهد یافت.
براساس گفته‌ها و از آنجایی که خودروی مد نظر نسخه‌ای توسعه یافته از Koeru است، می‌توان گفت که این اتومبیل در طول کلی 4.6 متری، عرض 1.9 متری، ارتفاع 1.5 متری و همچنین فاصله بین دو محور 2.7 متری توسعه پیدا کرده که با ابعاد خوب و نسبتا زیاد خود، می‌تواند فضای داخلی کابین جاداری هم برای سرنشینانش فراهم آورد.
از آنجایی هم که مزدا صرفا به معرفی آن در نمایشگاه پکن اشاره داشته است، در نتیجه نمی‌توان انتظاری هم برای ارائه اطلاعاتی فنی از این خودرو داشت، ولی گفته شده که این خودرو به احتمال زیاد با پیشرانه‌ای "اسکای اکتیو" به همراه فن آوری‌های پیشرفته معرفی خواهد شد و سایر اجزا و بخش‌های فنی خود را از مزدا CX-5 خواهد گرفت.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/12/26
چقدر شبیه ام جی 3 هست
1394/12/26
ايران كه نمياد :(