موضوعات داغ

معرفی عضو جدید جنسیس در نیویورک

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی هیوندای برای نمایشگاه نیویورک امسال قرار است خودرویی جدید در زیر چتر برند جنسیس معرفی کند ولی اسم و کد آن را مشخص نکرده است. حال برای اعلام این خبر تنها پیش نمایشی ارائه کرده و اعلام کرده که در نمایشگاه نیویورک یا چند روز پیش از آن خودروی مد نظرش را با جزییاتی فنی معرفی خواهد کرد.
جنسیس جدید هیوندای، همانظور که در تصویر پیش نمایش هم پیداست با یک زبان طراحی متفاوت از دیگر جنسیس‌ها (البته در طراحی چراغ‌های پیشانی) توسعه پیدا کرده است. براساس گفته‌ها، این خودرو در قالب خودرویی سدان اسپرت چهار درب با ظرافت‌های اسپرت در طراحی خود معرفی خواهد شد که می‌تواند به عنوان رقیبی برای بی‌ام‌و سری 3 تلقی شود. مدیر عامل هیوندای موتور آمریکا هم سال گذشته در نمایشگاه خودروی لس آنجلس برند جدیدی از هیوندای جنسیس را تایید کرده و این اتومبیل هم همان جنسیس وعده داده شده است.
پیش از این در پشت برند جنسیس جدید، مدل‌های G80 و G90 که به عنوان جانشینی برای هیوندای اکوس یا سنتیننتال وارد بازار خواهد شد، معرفی شده‌اند و در زیر بلیت این دو خودرو هم چند مدل فرعی معرفی شده است، حال براساس شایعاتی که پیرامون این خودرو وجود دارد، به نظر می‌رسد که این جنسیس جدید با نام G70 در بیست و سوم ماه مارس سال 2016 در نمایشگاه خودرویی نیویورک معرفی شود، ولی اطمینانی هم بر روی آن نیست و باید تا تاریخ ذکر شده صبر کرد و دید که این خودروی ایستاده در سایه چه چیزی برای غافلگیری مخاطبانش دارد. هرچند گفته شده که این خودرو بیشتر یک خودروی کانسپت است تا خودرویی که به مراحل پایانی و تولید نزدیک باشد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/12/28
هر چند شباهت خیلی زیادی با آئودی داره ، اما خیالی نیست . نوش جان کره ای دوستا.
1394/12/28
دیپلمات ولی اسپرت %