موضوعات داغ

مرسدس بنز GLC43 در راه نیویورک

عکس مطلب اول
مرسدس AMG با تایید GLC43 به پیشواز نمایشگاه خودرویی نیویورک رفت تا برنامه حضورش در این نمایشگاه را مشخص کرده باشد.
از لحاظ طراحی در مقایسه با مرسدس بنز GLC استندارد، می‌تواند در نسخه AMG شاهد جلوپنجره مشبک رادیاتور با شکاف‌های الماسی کرومی رنگ بود که بیش از پیش به جذابیت این خودرو افزوده است. این خودرو همچنین به قاب‌های مشکی رنگ برای آینه‌ها و همچنین رینگ‌هایی 20 اینچی آلیاژی اختصاصی AMG مجهز شده است. در عقب هم بهتر است بگوییم طراحان و متخصصان AMG از سپر عقب جدید در کنار یک سیستم اگزوز 4گانه استفاده کرده‌اند. فضای داخلی کابین هم تغییراتی انگشت شمار را تجربه کرده که شامل فرمان اسپرت چند منظوره، صندلی‌های اسپرت و یک خوشه ابزار AMG با یک طراحی شطرنجی می‌شود.

این نسخه توانایی تولید 520 نیوتن متر را دارد

قدرت مورد نیاز این خودرو هم توسط پیشرانه‌ای 3 لیتری شش سیلندر BiTurbo تامین می‌شود که 362 اسب بخار قدرت و 520 نیوتن متر گشتاور دارد و به کمک جعبه دنده‌ای 9 سرعته اتوماتیک AMG تحت عنوان 9G-TRONIC و یک سیستم چهارچرخ محرک 4MATIC، میتواند به شتابی صفر تا صد 4.8 ثانیه‌ای و حداکثر سرعتی 250 کیلومتر بر ساعتی با محدود کننده الکترونیکی برسد.
از دیگر تغییرات یا تقویت‌های AMG بر روی این شاسی بلند هم می‌توان به سیستم تعلیقی جدید با کمک فنرهای تطبیقی اشاره داشت که در سه حالت آسایش، اسپرت و اسپرت پلاس قابل استفاده است. علاوه بر این، سیستم فرمانی اسپرت حساس به سرعت و سیستم ترمز عملکرد بالا هم فاکتور‌های تغییر یافته در این خودرو هستند.
در آخر هم شرکت سازنده اعلام کرد که خودروی مذکور را از اواخر سال جاری میلادی روانه بازار خواهد کرد و قیمت نهایی آن را هم با نزدیک شدن به زمان عرضه اعلام خواهد کرد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/12/28
سلطان اصالت %
1394/12/29
سلطان خودروها
1394/12/29
سلطان غم، مادر
1395/1/1
سلطان جنگل.شیر