موضوعات داغ

معرفی کیا کادنزا 2017 در نیویورک

عکس مطلب اول
کیا از نمایشگاه نیویورک آمریکا استفاده کرده و نسل جدید کیا کادنزا در مدل 2017 را معرفی کرد. این خودرو قرار است در اواخر سال جاری میلادی راهی بازار شود. در طراحی این خودرو کاملاً از خطوط تیز زیادی استفاده شده، خطوطی که قبل از آن در فیس لیفت جدید اپتیما دیده بودیم.
در چهره جلوی کیا کادنزای جدید از چهره ببرگونه ای استفاده شده و در چراغ های آن LED های Z مانندی برای روز بکار رفته است. در قسمت های مختلف این خودرو از تزئینات کرومی مختلفی استفاده شده و روی آن به غیر از اگزوز دوگانه، رینگ های 18 و 19 اینچی قابل نصب هستند.

گیربکس 8 سرعته جدید روی کادنزا 2017 نصب شده

از نظر طول این خودرو همانند نسل گذشته است اما کمی عریض تر شده و ارتفاع آن نیز نسبت به گذشته کمتر شده است. همچنین فاصله بین دو محور این خودرو بیشتر شده که باعث شده نیم اینچ فضای پا برای سرنشینان عقب بیشتر شود.
در داخل کابین خودرو شاهد طراحی بسیار مدرنی هستیم که با متریالی با کیفیت تر نسبت به گذشته طراحی شده و در آن از سیستم صوتی UVO نیز استفاده شده است. همچنین تجهیزات مختلفی از جمله HUD، سیستم شارژ بدون سیم تلفن همراه، کروز کنترل هوشمند، سیستم هشدار خروج از خطوط، سیستم هشدار برخورد و یا سیستم صوتی Harmon Kardon قابل سفارش است.
روی این کره ای جدید و محبوب، پیشرانه 6 سیلندر 3.3 لیتری نصب شده که می تواند 290 اسب بخار را به گیربکس جدید هشت سرعته خودکار روانه کند که نسبت به گیربکس 6 سرعته قبلی سبک تر و هوشمندتر است.

Loading the MediaPack player...

نظرات کاربران

19 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/1/5
NICE👌
1395/1/5
محشره!!!!
پیشرفت رو با تمام وجود میشه حس کرد!
1395/1/5
بنده تجربه رانندگی با مدل2013 یعنی نسل قبل این ماشینو دارم. باید بگم فوق العاده عالی بود. شتاب و توانایی حرکتی بالایی داره و کاملا نرم وبی صداست با آزرا هم رانندگی کردم باید بگم واقعا از آزرا بهتره!
1395/1/5
نمیدونم چرا کمپانی kiaکه اینقد ماشینای خوبی میزنه،یه ماشین دف عقب تا حالا نساخته
1395/1/5
سلام امین جان سال نو مبارک باید خدمت شما عرض کنم شرکت کیا یه مل به نام کوریس یا به عبارتی k900 داره که دیفرانسیل عقب هستش برای رقابت با بزرگان
1395/1/5
سلام. به نظرم دیگه خیلی داره از BMW کپی برداری میکنه. اگه آرم شرکت رو برداری و با نشون دادن تصاویر داخل و بیرون ماشین از کسی بپرسی محصول چه شرکتیه، احتمال زیاد میگهbmw!!
1395/1/5
آخه این کجاش شبیه بی ام و هست؟
من هر چی نگاه میکنم اصلا به بی ام و شباهت نداره چرا بی خود عیب میذارید رو ماشین آخه؟
این کره ای ها سهم ارث پدرتون رو خوردند اینطور بد بینید بهشون؟
1395/1/5
دقيقا كجاش شبيه Bmw هست ؟؟؟
1395/1/5
کپی چیه برادر من!
عادت کردیم هرچی میبینیم میگیم کپی کپی!
خودرو های لوکس دارن شبیه هم میشن. کمپانی کیا الان توی دنیا اسم و رسمی برای خودش دست و پا کرده. صاحب اعتباره!
اگر قرار باشه هر کمپانی که خودرو تولید میکنه انگ کپی برداری رو بهش بچسبونی که اینطور 3 . 4 تا کمپانی خلاق بیشتر وجود نداه!
ن عزیز من به هیچ عنوان کپی نیست شما محصولات بقیه کمپانی هارو ی نگاه بنداز و یخورده معقولانه تر نظر بدی بد نیست!
1395/1/6
دوست عزیز! من وقتی جلو پنجره یا داشبورد یه بنز یا بی ام و یا لکسوس یا هر ماشین لوکس ریشه دار دیگه رو ببینم بدون دیدن آرم شرکت میتونم بگم چیه. یعنی اینکه طراحیش مختص خودشه. واقعا درست گفتید و در زمینه طراحی سه تا چهار کمپانی خلاق بیشتر نداریم. داشبورد ماشین مخصوصا سیستم تهویه و صوتی ماشین و همچنین جلو ماشین بجز طراحی چراغ هاش کاملا به BMW نزدیکه.
1395/1/5
فکر کنم آدم عاقلی تو خارج از کشور بیاد بالای 35000دلار بده و ماشین دیفرانسیل جلو به اصطلاح اسپرت سوار بشه!!!
1395/1/6
سخن بزرگان: ماشین به اصطلاح اسپرت!!!!!!!!!!!!!
خوبی عمو جون؟؟!! سگمنت این ماشینم نمی تونی تشخیص بدی اونوقت ایرادم میگیری!
1395/1/7
آقایی که در جواب من نوشتی
نکته اول اینکه من عمو تو نیستم چون پدر و مادرت رو نمیشناسم
نکته دوم اینکه کادنزا برای رقابت با سدان اسپرت هااز جمله BMW سری 5 ساخته شده.ضمناً دانشمند سگمنت چه ارتباطی به اسپرت بودن داره؟؟؟بنتلی هم اسپرت و لوکس هست.
هرچند از کره ای سوارها و کره ای دوست ها نباید انتظار دانش فنی داشت چون اگر سواد فنی داشتن اسباب بازی کره ای نمیخریدن
1395/1/9
اولا لازم نیست بی ادبی و سطح فرهنگ خودتو همه جا نشون بدی پس به کسی توهین نکن!!!!
این ماشین برای رقبات با ب ام و سری5 ساخته شده؟؟!!!!!!!!
اوج بیسوادی تو در اسپرت دونستن کیا کادنزا نمایان است!!!!!!!!!!!
1395/1/5
از پشت اسپرتیج 2016 جدید از جلو اپتیما 2016 جدید جی اف
1395/1/6
به نظر من نسل قبلی شکیل تر و سنگین تر بود
1395/1/6
این الان شبیه کدوم مدل بی ام و؟
1395/1/8
فرمان و طراحی داشبورد رو میشه گفت که از روح bmwاقتباس گرفته شده ،کمپانی کیا و بی ام دبلیو در خیلی از زمینه ها باهم همکاری دارند ،اگر در طراحی خیلی از خودروها ی کمپانی های مختلف شباهت زیادی به چشم خورد تعجب نکنید !همون طور که گفتم خیلی از طراحان و کمپانی ها باهم شراکت دارند ،استفاده از طرح های موفق لازمه موفقيته!
1395/1/8
فرمان و طراحی داشبورد رو میشه گفت که از روح bmwاقتباس گرفته شده ،کمپانی کیا و بی ام دبلیو در خیلی از زمینه ها باهم همکاری دارند ،اگر در طراحی خیلی از خودروها ی کمپانی های مختلف شباهت زیادی به چشم خورد تعجب نکنید !همون طور که گفتم خیلی از طراحان و کمپانی ها باهم شراکت دارند ،استفاده از طرح های موفق لازمه موفقيته!