موضوعات داغ

جنسیس G70، رقیب بی ام و سری 3

عکس مطلب اول
در نمایشگاه نیویورک، هیوندای از محصول جدیدی با برند جنسیس رونمایی کرده و بر شیپور جنگ با بی ام و سری 3 دمیده است. این خودروی جنسیس که یک سدان جمع و جور خواهد بود، به نام G70 معرفی شده و تا به حال خریداران زیادی برای خرید این خودرو ابراز علاقه کرده اند.
طراحی این محصول هیوندای یا دیگر بهتر است بگوییم جنسیس، از مدل G90، لوکس ترین برند جنسیس، گرفته شده که قبلاً معرفی شده بود با این تفاوت که چهره آن اسپرت تر از آن است.
در داخل خودرو از صفحه نمایش بزرگ 21 اینچی با کیفیت 4K استفاده شده که توسط LG طراحی شده است و استفاده از چنین سیستمی در یک خودرو قابل توجه است.
روی این کره ای خوش چهره، فعلاً یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر نصب شده که به کمک موتور الکتریکی توام می تواند 245 اسب بخار و 352 نیوتن متر را تولید کند و تمامی این نیرو را به گیربکس 8 سرعته خودکار منتقل کند.
اگرچه این خودرو هنوز یک مدل مفهومی است و فعلاً ادعای جنگ با سری 3 را در سر دارد ولی قطعاً راه زیادی تا تولید نهایی و عرضه آن به بازار وجود دارد و باید دید در عمل و همچنین عملکرد در هندلینگ و جاده چقدر می تواند از پس پیشرو این سگمنت یعنی سری 3 برآید.

نظرات کاربران

12 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/1/6
شخصا طرفدار خودروهای ژاپنی هستم اما باید به پیشرفت خودروسازی کره احسنت گفت.برای کیا و هیوندایی و طرفدارانشون آرزوی روزهای بهتری دارم.
1395/1/6
آنچه مشهوده شکست حتمی برای جنسیس خواهد بود. هر چقدر هم در طراحی خوب باشند، از نظر فنی بسیار ضعیفند. دلیل: لکسوس is از نظر هماهنگی موتور و گیربکس و پیشرانه از سری3 عقبتر بود و بارها شکست خورده، چه برسه به هیوندا.
1395/1/6
عالیه یک کلام عالیه
جنسیس از هیوندای مستقل شده و این نشونه خوبیه
مثل لکسوس که چند سال قبل از تویوتا جدا شد و باعث پیشرفت فوقالعاده اون شد
1395/1/6
جنسیس؟؟رقیب بی ام و؟؟؟
آره از در عقب
1395/1/6
چقدر داخلش خوبه.مطمئنا تو سواری و کیفیت از بی ام و عقبتر و تو قیمت و آپشن بهتر هستش.کسی که پول بی ام و داره میره اونو میخره کسیم که کمتر می7واد خرج کنه اینو میخره
1395/1/6
شوخی سال :
هیوندا رقیب بی ام و !!!
خخخخخخخخخخخخخ
1395/1/6
اخرن جملیب هیوندای با این خودروش
1395/1/7
هرچقدر جلو ماشین زیبا و معرکه س، عقبش زشت و بدترکیبه.
1395/1/7
چه زیباست
واقعا رویاییه
1395/1/8
ولی هرچی باشه بازم به پای مزدا و میتسوبیشی و هوندا نمیرسه...حالا خیلی مونده به ژاپن برسه...بعد کووووو تا ب ام و...شتر در خواب بیند پنبه دانه
1395/1/8
بجای من پیام نده شاهین
ببین با مدیریت سایت تماس گرفتم
سری بعد مطمعن باش به جرم سو استفاده از اسم من از طریق مراجع قانونی پیگیری میکنم ببین من سرم درد میکنه برا این کارها وقتم هم کاملا آزاده
مطمعنم پلیس فتا آدمایی مثل تو رو خیلی زود شناسایی میکنه
پس کار اشتباهی نکن این اخطار اخر بود
1395/1/8
این چیه ::::::///