موضوعات داغ

چهره جدید تویوتا کرولا برای جشن 50 سالگی

عکس مطلب اول
اجازه دهید قبل از شروع، مطلبی را یادآور شویم. تویوتا کرولا در بازار آمریکا با چهره ای متفاوت نسبت به بازارهای دیگر عرضه می شود و لذا توقع نداشته باشید در بازار ما کرولا با چهره ای شبیه عکس های زیر وارد کشور ما شود.
حال به موضوع اصلی برگردیم. تویوتا به مناسبت جشن 50 سالگی کرولا، این خودرو را در مدل 2017 با چهره ای جدیدتر و امکاناتی بهتر روانه این بازار می کند.
روی این مدل خاص سیستم پیشگیری از تصادف و کروز کنترل دینامیک و هشدار خروج از خطوط نصب شده است. همچنین دوربین عقب و چراغ های LED در تمامی مدل ها به صورت استاندارد قرار دارد.
در نسخه خاص 50 سالگی کرولا، تجهیزات دیگری مثل صفحه نمایش 4.2 اینچی یا 7 اینچی، سانروف، زیرپایی با طرح خاص، رینگ های متفاوت نیز قابل سفارش است.
این نسخه از کرولا از پاییز سال 2016 روانه بازار می شود و تنها 8 هزار دستگاه از آن تولید خواهد شد که تمامی آنها در بازار آمریکا فروخته خواهند شد. با وجود اینکه فعلاً نسخه مخصوص 50 سالگی کرولا فعلاً برای آمریکا معرفی شده اما انتظار داریم در ادامه مدل خاصی برای دیگر بازارها نیز معرفی و عرضه شود.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/1/7
چرا شبیه ام جی شد!
1395/1/8
are berand bi etebar japoni dare az berand asil chini copy mikone
1395/1/7
اگه این نسخش
وارد ایران میشد خیلی خوب بود
ولی افسوس که چیزای خوب فقط میره برای اونور
1395/1/7
انصافا کرولایی که وارد ایران و بقیه کشور ها میشه خیلی خیلی از کرولای مخصوص بازار آمریکا زیبا تر و شکیل تره مخصوصا مدل 2017 که دیروز دربارش نوشتین خیلی طراحی خوبی داره...البته این هم بد نیست ولی به پای اون یکی مدل کرولا نمیرسه
1395/1/7
قدرت موتورشو برسونه به 160 عالی میشه واقعا ...
خیلی بی آزار و با کیفیته ...
1395/1/7
من چشم بسته تویوتا پسندم در هر چهره و مدل و ...
1395/1/7
هیچوقت به کسی که تویوتا میخره ایراد نگیرید اون از تعمیرگاه بیزاره!
1395/1/7
تویوتا اثبات کرده که مهارت ساخت ماشین خانوادگی و بی آزار و راحت رو داره
جدا از اینکه گشتاور مهم تر از اسب بخار هست ولی تکیه بر اسب بخار نشون از ناآگاهی دوستان داره.اگر موتور گیربکس هماهنگ نباشه یا موتور واکنش مناسب نداشته باشه و به پدال گاز واکنش سریع نداشت باشه همه اسب های بخار ذره ای ارزش نداره
1395/1/8
بزرگوار موتور دیزلی و سنگین و توربو بله گشتاور خیلی خیلی مهمه برای ماشین موتور دولیتری تنفس طبیعی اسب بخار مهم هستش !مگر گشتاورش چقدر بالاتر هستش؟ متاسفانه نه تنها بالاتر نیست بلکه از خیلی از ماشینهای دو لیتری کمتره! کرولا ماشین خیلی خوبیه ولی امکانات و شتاب نه !