موضوعات داغ

10 خودروی گران قیمت اروپا کدامند؟

عکس مطلب اول
بی شک بازار خودروی چین و آمریکا بزرگ ترین بازارها برای فروش خودروهای لوکس در جهان هستند اما اروپا نیز با 50 کشور کماکان یکی از بازارهای خوب برای فروش سوپرخودروهای لوکس بسیار گران قیمت است و در همین سال گذشته (2015) بیش از 12 میلیون خودرو در این بازار به فروش رسیده است.
حال در این مقاله قصد داریم 10 خودروی گران قیمتی که در بازارهای اروپایی عرضه می شوند را معرفی کنیم.
در ابتدای لیست بوگاتی شیرون قرار دارد که با قیمت یک دستگاه شیرون می توان 7 دستگاه بنتلی مولسانه خریداری کرد! بوگاتي فرانسوی با قیمتی معادل 2.4 میلیون یورو گران قیمت ترین خودروی اروپا می باشد. پیشرانه این خودرو می تواند با تولید 1480 اسب بخار و 1600 نیوتن متر به سرعت 420 کیلومتر در ساعت برسد.


در جایگاه دوم گوئیگزگ رگرا با 1.89 میلیون یورو قرار دارد. این خودرو می تواند گشتاوری بسیار بیشتر از شیرون و برابر 2000 نیوتن متر را تولید کند این قدرت برای یک پیشرانه هیبریدی بسیار شگفت آور است.


اما جایگاه سوم فاصله بسیار زیادی با این دو رقیب بالایی جدول دارد و مرسدس بنز می باخ S600 با قیمتی نزدیک 600 هزار یورو در این جایگاه ایستاده است. این خودروی طویل 6.5 متری فاصله بین دو محوری برابر 4.4 متر دارد یعنی یک بازیکن بسکتبال قد بلند نیز می تواند به راحتی داخل این خودرو بنشیند!


در جایگاه چهارم رولزرویس فانتوم Extended Wheelbase قرار دارد. این خودرو قیمتی برابر 486 هزار یورو دارد و 407 میلیمتر از نظر طول از می باخ کوچک تر است.


اما جایکاه پنجم نیز یک رولزرویس دیگر قرار دارد. رولزرویس فانتوم کروک با قیمتی معادل 460 هزار یورو در این قسمت قرار دارد و بی شک باید آن را گران قیمت ترین خودروی کروک جهان بنامیم. البته فانتوم در مدل کوپه نیز عرضه می شود که قیمت آن معادل 442 هزار یورو است.


لامبورگینی آونتادور با قیمتی معادل 390 هزار یورو در جایگاه ششم قرار گرفته و آونتادور قطعاً خودرویی بسیار خاص تر و جدی تر نسبت به محصولات گذشته این خودرو مثل وننو یا سستو المنتو است. روی این خودرو یک موتور 12 سیلندری نصب شده جالب است بدانید که تنها تنها 500 دستگاه از مدل آونتادور ساخته خواهد شد.


فراری F12 در نسخه tdf با قیمتی برابر 380 هزار یورو در جایگاه هفتم قرار دارد. این ایتالیایی زیبا به یک پیشرانه 12 سیلندر 6.3 لیتری مجهز شده که می تواند حداکثر 769 اسب بخار را تولید کند.


رولزرویس Dawn با قیمتی معادل 330 هزار یورو در جایگاه هشتم قرار گرفته است. این خودرو به یک پیشرانه 12 سیلندر 6.6 لیتری مجهز شده و علارغم شباهت ها با مدل Wraith، اما به ادعای شرکت رولزرویس، مدل Dawn در حدود 80 درصد با مدل Wraith فرق دارد.


در جایگاه نهم یک خودروی ناآشنایی به نام اسپایکر C8 قرار دارد. این خودرو با قیمتی بیش از 324 هزار یورو در این قسمت قرار گرفته و اگرچه حتی برنامه تاپ گیر نیز این خودرو را تست کرده بود اما باید گفت در عامه مردم این برند همچنان ناشناخته است.
روی این خودرو یک موتور 4.2 لیتری آئودی قرار گرفته که می تواند 525 اسب بخار را تولید کند.


اما در انتهای جدول بنتلی مولسانه با قیمتی 323 هزار یورو قرار گرفته است. این خودرو که چندی پیش توسط بنتلي معرفی شده بود به صورت کامل معرفی کردیم و باید گفت این نسخه از رولزرویس یکی از جذاب ترین و کامل ترین مدل هایی است که این شرکت برای مشتریان خود پیشنهاد می دهد.

نظرات کاربران

25 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/1/10
مک لارن p1 و فراری لافراری چی پس??
1395/1/10
پس خودرو ما کو ساینا و دنا یا رانا نه سمند باشه تیبا یا اریسان یا پراید خبری از خودرو ما پس چرا نیست بین اینا 😢
1395/1/10
کجان اونایی که همش سنگ BMW به سینه میزدن؟؟
کجای جدول قرار داره؟؟
بازم مرسدس تونست خودشو بکشه بالا دمشم گررررم می باخ با اون کابین لوکسش!!
1395/5/30
دوست عزیز رولزرویس کمپانی لوکس ساز BMW هستش و در تملک BMW هستش
1395/1/10
دوستان بین بوگاتی و رگرا موندم کدومو بخرم دارم کلافه میشم لطفا کمکم کنید
با تشکر
1396/8/1
بوگاتی را بخر عزیزم
1400/5/8
رگرا داداش
1395/1/10
من اگه بخام اسپرت بخرم، ارزون تر شماره ۷ و گرون تر شماره ۲، آگه بخوام برای راحتی حتما شماره ۳ رو میخرم (البته این گزینه که راحتی توش مهمه با رانندس).
البته در صورتی که پول داشته باشم و خارج از ایران باشم.
راستی لایکن تو اروپا فروش نمیره که تو لیست نیست؟
1395/1/10
بوگاتي و مرسدس بنز واقعا ارزشمند هستن.ولي بنتلي اصلا قيمتش نسبت به امكاناتاش و طراحي قديميش ارزشمند نيست.
1395/1/11
با اين وضعيت صعودي قيمتي كه خودرو تو كشور ما داره هيچ بعيد نيست در سال هاي اتي سمند و پرايد ما هم جايگاهي در اينجور رنكينگ ها داشته باشن....
1395/1/11
همگی در نوع خود عالیین , اَصن حرف ندارن ولی هیچ کدوم حس و حال Ferrari رو ندارن !
مـــرگـــــــــــــ نداره $_$
1395/1/11
لیست جالبیه و البته نکته ایی که داره اینه که فقط از خودروهایی قابل خرید در حال حاضر نام برده پس خبری از لامبورگینی ها و فراری ها و ... تولید محدود نیست.
فقط چند تا نکته یکی اینکه عکس s600 نسخه pullman ـــه در صورتی در متن به مدل معمولی اشاره شده است.
دو اینکه در متن بنتلی مولسان به اشتباه چندین بار رولزرویس نام برده شده است.
1395/1/11
سلام
ببخشید اوایل هر سال معمولا خودرو های ایران رو از لحاظ کیفیت و امنیت رده بندی میکردن و تو سایت ها اعلام میکردن اما امسال نزدن شما اطلاع دارین کی کی میزنن؟
1395/1/11
اصلا خودرو های ایرانی کیفیت و امنیت دارن که بخوان رده بندی کنن؟؟؟اصلا خودروهای ایرانی خودرو حساب میشن؟؟؟همشون آشغالن و از نظر کیفیت و ایمنی از 5 ستاره یه نصفه ستاره میگیرن
1395/1/11
این الکیه همه دنیا میدونن که رنو گرون ترین و پرفروش ترین بازار اروپا رو در اختیار داره اینا هیچ معنی نمیده .میبینم ک بی ام و اشغال هم نیستش رنو هر چی باشه حداقل از بی ام و بهتره
1395/1/11
درکت می کنم کلاه بزرگی سرت رفته کلی پول پای رنو آشغال دادی بلاخره یه جوری باید توجیح کنی خودتو در ضمنا شما که همه ی برند هارو میکوبی یک بار پشت کمری بشینی ماشینت بی ارزش میشه بی ام دبلیو که جای خود داره.در ضمن تویوتا و بی ام دبلیو و کیا و .... نیاز به نظر شما برای بقا ندارند!
1395/1/12
میدونی چیه تو بیشتر لایق ترحمی تا تذکر تو هیچی بارت نیست رنو قراضه رو با بی ام و مقایسه میکنی ؟؟؟؟؟ دوره اخرالزمانه
1395/1/12
سلام دوستان
لدفن وقتی اطلاع کافی از خودرو ندارید نظری ندارید
من خودم همشونو سوار شدم اکثرا ایراد(یکم گرونن)
تازشم جک اس ۵ همشونو تو شتاب میگیره
خلاصه بعد مدتها مطالعه من متوجه یه ماشین بهتر از اینا شدم که ایراد اینها رو نداره اسمشم تراد هست
1395/1/12
من استون مارتین و به کل اینا ترجیح میدم البته فراریم شاهکاره
1395/1/12
آقا از همشون خوشم میاد.
همش رو هم چند؟؟!!
D:
1395/5/30
به قول جرمی کلارکسون هر ماشین چهار دری که خارج آلمان ساخته بشه اشغاله حالا میخواد لامبورگینی چهار در باشه یا فورد یا تویوتا ...
1395/9/15
مهدی این دروغها رو ازکجات میاری چرا حرف الکی میزنی جرمی تو کدوم برنامش اینو گفته جرا نظرات شخصی خودت ب دروغ میبندی ب یکی دیگه که مثلا حرفت ثابت بشه...
1395/5/31
ممنون از مقاله خوبتون ولی نقص زیادی داشت چون خودروهای بسیار زیادی رو جا انداختین نظیر مک لارن پی وان وو لافراری ولامبورگینی سنتناریو لامبورگینی وننو ومرسدس اس ال اس و بوگاتی ویرون در انواع نسخه ها و خودروهای بسیار عالی پاگانی مثل هوایرا و هوایرا بی سی و زوندا ار و خودروی جی تی ای و تعداد کثیری دیگر
1397/7/17
سلام برادر بوگاتی مطعلق به فرانسه نیست بی زحمت این اشکال رو در مقاله هاتون رفع کنین ، بوگاتی اصالتا و از اساس ماشین ایتالیایی میباشد لطفا تاریخچه رو بخونین
ممنون
1400/3/22
به قول فریبرز تو زیرخاکی کجای کاریم اونا تو لامبورگینی و بوگاتی ما تو پراید و پژو ۴۰5 😂 خسته شدم آنقدر این ماشین ها رو دیدم مدل بالا ترین هنرشون شد تارا و شاهین که قیمتاشم که نگم😩 مثال پژو ۲۰۰۸ یک میلیارده 😮 واقعاً کجای کاریم

تنها کلمه ای که میتونم بگم اینه که متأسفم