موضوعات داغ

پژو، وانت پیکاپ معرفی تولید می کند

عکس مطلب اول
مجموعه دو کمپانی خودروسازی پژو سیتروئن فرانسه در قالب بیانیه‌ای کوتاه اعلام کردند که قصد معرفی خودرویی پیکاپ جدید در همین هفته برای آغاز یک دوره 6 ساله جدید دارند. گفتنی است که نام این برنامه "فشار در تصویب" گذاشته شده و هدف از آن هم آماده کردن هرچه سریع‌تر خودرویی پیکاپ برای رقابتی مفید‌تر با سایر شرکت‌های خودروسازی جهانی در بازار اروپا است.
در خصوص خوروی پیکاپی که شرکت پژو سیتروئن قصد معرفی و عرضه آن را دارد، تاکنون هیچ اطلاعاتی ارائه نشده و به احتمال زیاد در هفته آینده هم تنها طرحی کانسپت از محصول جدید این دو کمپانی مشترک ارائه شود. البته شایعاتی به گوش می‌رسد که ممکن است برای طراحی و توسعه وانت یا پیکاپی جدید، شرکت مذکور از پلتفرم پایه دو خودروی ون "اسپیس ترور" یا "پرواس MPV " استفاده کند که باز هم منبع موثقی در پشت این شایعات برای تایید موقت وجود ندارد.
گفتنی است که هدف از معرفی خودروی پیکاپی جدید توسط پژو سیتروئن، مقابله با خودروهایی پیکاپی نظیر دوکاتو، باکستر، بلوز و یا خودروهایی نظیر L200 میتسوبیشی یا فول بک کمپانی فیات است. در هر صورت باید تا 5 آوریل 2016 که حدودا 2 الی 3 روز دیگر است، صبر کرد و دید که این کمپانی فرانسوی چه طرحی در سر دارد.
توجه: تصویر منتسب به این مطلب، پژو هوگار (پژو 207) پیکاپ است که در آمریکای جنوبی تولید و عرضه می‌‌شود و هیچگونه ارتباطی با گفته‌های این خبر ندارد.

نظرات کاربران

15 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/1/15
خب ایران چرا در یک حرکت خودجوش مثل برزیل 206 رو وانت نمی کنه عشق وانت درست کردن ماشینان خب عالی می شه ولی موتور پیکان یورو6 روش بزارن کم اصطحلاک و پرقدرت!!!البته هیچ چی وانت زیبای نیسان گل سرسبد ایران نمی شه جاده رو می خوره جوووون!!!
1395/1/15
تکنولوژی های صنعت خودروسازی ایران ( تبدیل هر نوع خودرویی به وانت) رو شرکای تجاریشون تاثیر گذاشته، به این میگن فرار مغز ها
1395/1/15
ایرانخودرو ، پژو206 رو وانت نکرده بود که الحمدالله خود پژو زودتر دست ب کار شد!! خخخخخ
1395/1/15
بفرما.ایناهم از ایرانخودرو یاد گرفتن هر چی تولید میکنن نسخه ی وانتشم خودشون تولید کنه دیگه زحمتش با ایرانخودرو نباشه
1395/1/15
رقیب جدی پراید وانت وارد میشود! این بار با قابلیت حمل بیشتر، کارتون های نیمه خالی!! با عرض پوزش میگم هرکی اینجور خودرو هارو بخره احمقه و خائن!
1395/1/15
وای ایران خودرو ببینه از 206 همه مدل وانت درمیاره با قلب پیکان پژو 206 وانت ...
1395/1/16
محصولی که صرفا از روی اجبار و ناچاری تولید میشه و هدفش رقابت با محصولات دیگه هست اون هم توسط کمپانی پژو سیترون محصولی شبیه به پراید وانت ما در میاد بگذریم که کیفیت بهتری خواهد داشت ولی رقابت با ال 200 میتسو کاری هست که پژو نمیتونه خوب و درست انجامش بده حالا با عجله اجبار هم که دیگه شاهکاره.قابل توجهه عزیزان در ایرانخودرو فصل جدیدی آغاز شده هر محصولی دارید تبدیل به وانت کنید الگوی شما که چنین میکند شما چرا نکنید مردم در صحنه حاضرند
1395/1/16
شرکت سایپا دست از سر تولید وانت نیسان بر دار
حداقل این وانت رو وارد جایگزین وانت نیسان کن نیسان اصلا ایمن نیست ان شا الله بخاطر ایمن نبودن نیسان وانت جریمه بشی و مجبور شی تولیدش متوقف کنی
1395/1/16
خوب تو یه وانت پیدا کن تو رنج قیمت نیسان آبی که بتونه پنج تن بار حمل کنه، بنظرت این میتونه؟!!!
1395/1/16
نتونه باز بهتره نیسان که نرم تر خوشکل تر زیبا تر
1395/1/16
دوسن من عزیز جان پدرام از سایپا طوری درخواست میکنید گویی تا دیروز محصولات روز رو وارد بازار میکرد.در ضمن حمل بار نیسان با این خودرو برابر نیست و وانت پژو صرفا یه وانت برای کارهای سبکتر خواهد بود.اما حقیقت تلخی که بیان کردید یعنی بی کیفیتی ایمن نبودن نیسان رو قبول دارم اما فقط نیسان نیست در تمامی رده ها مشکل داریم اما تلنگرم به شما اینکه از ادبیات و تحلیل اخبارتون مشخصه هیچ اطلاعی از خودرو و سیاستهای تولیو و عرضه خودرو در کشور ندارید.دفعه بعد سعی کنید اخبارو درک و پاسخ بدید تا صرف کامنت گذاری.اطلاعات خودرویی شما در حد نفرین و دعاست....
1395/1/16
خودرو بانک این نظرسنجی خودروی سال 94 چی شد ؟
کی نتایجو اعلام میکنید؟؟؟؟
1395/1/16
سگ زرد برادر شغاله
1395/1/16
خبر ندارن ایران قبل از خود پژو این اقدام ارزشمند رو انجام می ده
1395/12/24
پژو با خودش گفته هنوز ایران خودرو 206 رو وانت نکرده خودمون دست به کار بشیم!!!!! خوشم میاد مثل انقلابمون که صادرش کردیم حالا داریم تکنولوژی وانت سازی رو صادر می کنیم.