موضوعات داغ

شکار پورشه پانامرا توربو 2017 در آلمان

عکس مطلب اول
جدیدترین مدل از پورشه پانامرا که به نظر می‌رسد پانامرا توربو باشد، در هنگام گذراندن تست‌های خیابانی در آلمان شکار عکاسان جاسوسی شد.
مهم‌ترین و تنها قسمتی که می‌توانیم در رابطه با آن بحث کنیم، طراحی ظاهری بدون پوشش استتار این پورشه پانامراست که مثل همیشه در طراحی کلی و پلتفرمی تغییراتی را تجربه نکرده است، ولی می‌توان تغییراتی را در جزییات آن مشاهده کرد. همانطور که می‌بینید، در قسمت جلویی این خودرو از مجموعه سپری جدید استفاده شده که ورودی‌های روی آن بخصوص دو ورودی هوای اطراف سپر در کنار مه شکن‌ها، تغییراتی اساسی را تجربه کرده‌اند. چراغ‌های پیشانی هم مطمئناً تغییراتی داشته‌اند، ولی فعلا به دلایلی نامعلوم بر روی آن برچسب زده‌اند، شاید بخاطر طراحی نکردن چراغ‌ها تا لحظه عکاسی باشد و طرحی که بر روی برچسب نقش بسته، ایده در حال ساخت برای چراغ‌های پانامرای جدید باشد!

علاوه بر دو سه موردی که در رابطه با آن‌ها صحبت کردیم، از سیستم ترمزی بزرگ‌تر با کالیبراسون زرد رنگ استفاده کرده‌اند و همچنین آینه‌های جانبی اطراف کابین هم آیرودینامیکی‌تر شده‌اند و در عقب کابین هم شاهد خروجی‌های اگزوز دوبل مستطیل شکل و در مدلی دیگر، شاهد چهار خروجی اگزوز دایره‌ای شکل هسیتم. در عقب هم مثل قسمت جلویی، بر روی چراغ‌ها برچسب زده‌اند تا در آینده به طراحی و توسعه آن‌ها بپردازند.
از داخل کابین و سیستم مولد قدرتی هم اطلاعات و تصویری در دسترس نیست، ولی انتظار می‌رود از پیشرانه‌ای 6 سیلندر V شکل یا 8 سیلندر V شکل بر روی این خودرو استفاده شود، هرچند احتمال استفاده از گزینه‌های پلاگین هیبریدی و دیزلی هم وجود دارد.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/1/15
چراغ عقب ماشین نقاشیه 😂
1395/1/16
نه بابا! تو هم فهمیدی؟
عزیزم قبل از اینکه هیجان زده بشی ، متنو میخوندی. فقط عکس نگاه نکن.
1395/1/15
جـیـــــــــــگرتووووو @_@
1395/1/16
بسیار زیبا و مثل همیشه آلمان محبوب ترین برند ها را دارد
1395/1/16
به پورشه بگين هر كاري ميكني بكن ! فقط اون برف پاك كن شيشه عقب كلا حذف كن ! ريخت و پرستيژ ماشين رو زده بهم
1395/1/16
چقد پشتش زشت شده شبیه ماشین قدیمیاست از پشت
1395/1/16
الان حرف زدی یا چای دم کردی؟؟؟؟؟
1395/5/20
متنو بخونی فک نکنم اذیت بشی فدات شم !