موضوعات داغ

فروش فورد F-150 هنسی 800 اسبی تاپ گیر

عکس مطلب اول
فصل 22 تخت گاز (تاپ گیر) آخرین فصلی بود که حداقل تا به اینجای کار با سه مجری محبوب و دوست داشتنی نظیر جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می ساخته و پخش می‌شد و از حالا به بعد، باید در برنامه جدید آمازون به دنبال این سه مجری محبوب گشت. جدای از این بحث‌ها، مجموعه تخت گاز از سری 1 تا سری 22 بدون شک بهترین برنامه تلویزیونی بود که پیرامون خودرو مانور می‌داد و برای آن‌هایی که برنامه را دنبال می‌کردند، بدون شک خاطرات و لحظاتی بیاد ماندنی را در ذهنشان حکاکی می‌کرد.
اگر خاطرتان باشد، کلارکسون فورد F-150 ولوسی رپتور تقویت شده توسط "هنسی" به بالای کوه می‌رود، هرچند جیمز می هم با یک دستگاه شورلت سیلورادو خرامان خرامان و محافظ کارانه به بالای کوه می‌رود، ولی کارهایی که جرمی کلارکسون بر سر فورد بیچاره می‌آورد، بسیار دیدنی و قابل تامل است که نشان از قابلیت های بالای این خودرو نیز می باشد. البته به نظر می‌رسد که اکثر مخاطبان وبسایت خودروبانک این برنامه و بخصوص این قسمت را دیده باشند، ولی دوباره دیدن قسمت هایی از آن و همچنین پشت صحنه هایی از این قسمت خالی از لطف نخواهد بود.
فورد F-150 ولوسی رپتور داخل ویدیو، پیشرانه‌ای سوپرشارژر 6.2 لیتری هشت سیلندر دارد که با سوپرشارژرهای 2.9 لیتری، می‌تواند قدرتی 623 اسب بخاری و گشتاوری 850 نیوتن متری را تولید کند. این قدرت و گشتاور در عمل تبدیل به شتابی صفر تا 96 کیلومتر بر ساعتی 5.2 ثانیه‌ای می‌شود، ولی خودروی استفاده شده در این قسمت تاپ گیر توسط شرکت هنسی تقویت شده و باعث شده تا قدرت خروجی این غول پیکر آمریکایی به 800 اسب بخار افزایش پیدا کند.
حال کل داستان این است که این خودرو زیبا و پرقدرت قرار است به نفع یک موسسه خیریه در آمریکا به مزایده گذاشته شود و قطعاً خودرویی به این مشخصات و مخصوصاً اینکه در یکی از برنامه های تاپ گیر توسط جرمی کلارکسون تست شده قابلیت فروش با قیمت بالایی را خواهد داشت.
در ادامه می‌توانید ویدیو مورد نظر از فورد F-150 ولوسی رپتور به همراه پشت صحنه هایی از آن را مشاهده کنید.

Loading the MediaPack player...

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/1/18
عالیه، بی نظیره، برم عیدی هامو خرج خریدش کنم، البته عیدی هایی که تا سال 1500 قراره بگیرم.
جزو بهترین هاست،شکی توش نیست.
1395/4/30
دوست عزیز قیمت این ماشین زیر 30 هزار دلار است.تقریبا 100 میلیون تومان برای فول ترین نسخه این خودرو
پس خیلی طول نمیکشه
1396/3/30
اره قیمتش میشه تقریبا 100 میلیون ولی با حجم موتور 6200 سی سی وارد ایران نمی شه اگه هم بشه وارد کرد دو یا سه برابرش رد برای گمرک باس بدی و پلاکش کنی..........