موضوعات داغ

صندوق عقب فراری لافراری چقدر جا دارد؟

عکس مطلب اول
لافراری، خودروی جنجالی شرکت خودروسازی ایتالیایی فراری که در زمان معرفی خود توانست با مشخصات فنی بی‌نظیر و ظاهری تقریبا نزدیک به فراری 458 اسپایدر، توجهات بسیار زیادی را به سمت خود جلب کند و جدیدا هم با معرفی نسخه اسپایدر (کروکی) از آن، شاهد سنگ تمام گذاشتن فراری در عرصه صنعت خودروسازی بوده‌ایم. حال با تمام این تفاسیر، احتمالا در رابطه با مشکلات موجود در فراری لافراری چیزهایی شنیده‌اید، اگر هم نشنیده‌اید! باید بگوییم که بلا استثنا تمامی خریداران لافراری از فضای بار خودرویشان شکایت دارد، باور نمی‌کنید؟ پس تا انتهای خبر با ما همراه باشید.
راستش را بخواهید، طراحان لافراری اصلاً هیچ برنامه‌ای برای ساخت یک فضای بار برای لافراری نداشته‌اند و این خودرو را صرفا برای مسابقات و افراد عشق سرعت ساخته‌اند، به همین دلیل تنها یک محظه بار 39.6 لیتری برای آن در نظر گرفته شده که به سختی می‌توان حتی لوازم فیلمبرداری را در آن جای داد.
در ویدیویی که در ادامه مطلب در سایت خودروبانک قرار داده‌ایم، می‌توانید فرق میان صندوق بار یک دستگاه فراری F12 برلینتا و یک دستگاه فراری لافراری را مشاهده کنید تا با حقیقت ماجرا روبه رو شوید. البته شکی در این نیست که از لحاظ مشخصات فنی، فراری لافراری یک سر و گردن از فراری F12 برلینتا بالاتر است.
در ادامه شما را دعوت به تماشای این ویدیو دعوت می‌کنیم تا با واقعیت فضای بار فراری لافراری آشنا شوید. در انتها باید گفت که این ویدیو در سطح یک شوخی با فراری است و قطعاً بسیاری از فراد همانند نگارنده حاضر هستند تمامی بار را روی پاهای خود بگذارد اما یک لافراری سوار شوند!

Loading the MediaPack player...

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/1/18
وقتی یه خودروساز جایی برای ایراد گرفتن نزاره....همین میشه
تو خودروی سوپر اسپرت دنبال صندوق مسگردن
1395/1/19
این فیلم از دید شما یک شوخی ولی از دید مسئولان کشورمون و خودروسازها کاملا جدی
از فردا پراید بخاطر جادار بودن صندوقش 10 میلیون گرون میشه
1395/1/19
سوپر اسپرتٌ صندوق عقب ! D: ههه
جهت اطلاع بیشتر دوستان لافراری ۹۵۰ اسب بخار قدرت و ۹۷۰ نیوتن‌ متر گشتاور داره , در حالی که وزن این سوپرکار فقط ۱۲۵۵ کیلوگرم هستش که با توجه به نوع موتور آن ( ۶٫۲ لیتری V12 ) یک معجزه محسوب می‌شه . این خودرو صفر تا صدُ در کمتر از 3 ثانیه و حداکثر سرعتش به بیش از ۳۵۰ کیلومتر در ساعت می‌رسه که برخلاف رُقباش یعنی مکـــ لارن P1 و پورشه ۹۱۸, که همگی بسان لافراری هیبریدی هستند ، پیشرانه فراری طوری طراحی شده که همواره حداکثر نیروی خروجی‌ قابل استفاده باشه و هیچ حالت رانندگی خاصی برای اون درنظر گرفته نشده ! این یعنی تمام ۹۵0اسب بخار در هر زمان قابل‌ دسترسه !
1395/1/19
جالب بود
مشخصه صرفاً جنبه تفریح داشت
1395/1/19
خدا خیرت بده از گمراهی دراوردی مارو نزدیک بود برم بخرمش خوب شد گفتیاااا ولی دمت گرم
1395/1/20
من ی ماهه خریدمش سرعتش عالیه ولی واقعا حیف فضای بار نداره
1398/11/12
آخه کسی که لافراری میخره میخواد باهاش بار جا ب جا کنه؟ کیا فراری میخرن ؟ادمایی ک میدونن ماشین خوب چیه چه موتوری روش هست برای عشق سرعت و اسپرت بودنش میخرن اگر میخوان فضای بار داشته باشن برن فورد f150 یا سیلورادو . دوج رم ۱۵۰۰ بخرن