موضوعات داغ

خودروهای جدید ضدگلوله روس‌ها

عکس مطلب اول
مقامات روسی از خودروهای ضدگلوله سیاستمداران این کشور سخن گفتند.
براساس گزارش‌ها، طی دستوری رسمی صادر شده از سوی ولادیمر پوتین، رئیس جمهور فعلی کشور روسیه در سال‌های گذشته، طراحی و تولید خودروهای ضدگلوله بومی آغاز شده و در نهایت موجب تولید 3 الی 4 خودرو اعم از یک لیموزین، یک خودروی سدان بزرگ، شاسی بلندی کوچک و در آخر هم شاسی بلندی سایز بزرگ شده‌اند که تصویر دو مدل سدان و لیموزین آن در گالری تصاویر قابل مشاهده است.
این خودرو در طراحی شباهت بسیار نزدیکی به محصولات رولزرویس و کرایسلر 300 دارد که بیشتر به الگوبرداری‌های آن برمی‌گردد تا اینکه فکر کنیم محصولات رولزرویس یا کرایسلر تقویت بدنی و زرهی شده‌اند. این خودرو در پایان سال 2017 میلادی پس از اتمام مراحل تحقیقاتی و تست‌های ایمنی و امنیتی، به دولتمردان روسیه تحویل داده می‌شود تا سیاستمداران روس با خودروهای بومی خود سفری راحت‌تر و ایمن‌تر داشته باشند.
به گزارش مسکو تایمز، این خودروها قرار هستند در سال اول به تعداد 200 دستگاه تولید شوند و بین دولتمردان تقسیم شود و همچنین تا پایان سال 2020 میلادی هم این تعداد به 4 الی 5 هزار دستگاه برسد. به نظر می‌رسد که خودروی لیموزین ساخته شده برای سیاستمداران بلند پایه باشد، خودروهای سدان برای لول پایین ترها و در آخر هم شاسی بلند‌ها برای سیاستمداران خرده کار که کارهای مهمی برعهده دارند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/1/19
تشابهی نیست با برندی مثل رولزرویس!! فکر کنم مهنسان روسی از مادری چینی متولد شدن!!بگذریم که تقلید اون هم از برند گردن کلفتی مثل رولزرویس لیاقت میخواد که بوده و ایجاد شده بازم بگذریم از نخبهای کشورمون که توانیی دارن بهترین و خاصترین طراحی هارو بکنن بدون تقلید ولی ما فعل حال نظاره گر پراید وانت هستیم...مرثی روسیه
1395/1/19
ما هم سریر داریم که نعش کش هم هس!
1395/1/19
یه جورایی شبیه رولز رویس فانتوم شده مخصوصا جلو پنجرش باید ماشین با ابهتی باشه