موضوعات داغ

چری کانسپت رونمایی خواهد کرد

عکس مطلب اول
چری، شرکتی خودروسازی چینی که با محصولات آن در داخل کشور آشنا هستیم و عمدتاً گروه صنعتی مدیران خودرو (ام وی ام) اقدام به تولید محصولات مختلف آن در داخل کشور می‌کند، به تازگی دست به ارائه تصویری گرافیکی منتسب به خود زده و سپس اعلام کرده که در نمایشگاه پکن پیش رو قصد معرفی آن را دارد.
شرکت خودروسازی چری برای محصول کانسپت جدیدش نام FV2030 را انتخاب کرده که با رجوع به نام گذاری این محصول، می‌توان به این نکته مهم رسید که برنامه توسعه و تولید این خودرو برای سال 2030 طرح ریزی شده است. این خودروی کانسپت را شاید می‌توان جزو اولین خودروهایی دانست که به صورت مستقل توسط چینی‌‌ها طراحی و توسعه پیدا کرده و حقیقتاً هم طراحی جالب و جذابی دارد. از ورودی‌های هوای اطراف سپر و جلوپنجره خلاقانه آن گرفته تا چراغ‌های باریک و بدنه‌ای متفاوت که همگی بر اعتبار این شرکت خودروسازی چینی می‌افزاید و می‌تواند جهشی رو به جلو برای این شرکت خودروسازی در سطح بین الملل باشد.
از طراحی عقب این خودرو تا الان تصویری ارائه نشده است، ولی از همین نما می‌توان چراغ‌هایی پیشرفته باریک همچون چراغ‌های جلو را برای آن متصور شد، رینگ‌های خودرو هم بیش از حد بزرگ طراحی شده که در خودروهای آینده‌نگر چیز عجیبی نیست، ولی اگر روزی برسد که این طرح به مرحله نهایی و تولید نزدیک شود، قطعاً از رینگ و لاستیک‌های کوچک‌تری نسبت به فعلی‌ها استفاده خواهد شد.
از مشخصات فنی و پیشرانه خودرو هم یقیناً هنوز اطلاعاتی ارائه نشده است، ولی شرکت خودروسازی چری گفته که اطلاعات اولیه آن را در نمایشگاه پکن 2016 ارائه خواهد کرد.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/1/21
واقعا خاک بر سر صنعت خودروسازی ما که حتی یه کانسپت با طراحی روی کاغذ یا فتوشاپی ندارن تا اعلام کنن . افسوس افسوس . من دی ماه سال 93 برای مسابقه استایل خودرو که ایران خودرو برای مدلهای مختلف خودرو برگزار کرده بود من در کلاس کراس اوور لوکس شهری با مشقت و وقت کمی که داشتم طراحی کردم و سر موعد واسشون فرستادم و خیلیهای دیگه در کلاسهای مختلف شرکت کردن و طرحهاشونو فرستادن، اما متاسفانه با کم محلی ایران خودرو مواجه شدیم و هیچ اختتامیه ای یا هیچ برنامه ای مبنی بر اعلام نتایج مسابقه از سوی ایران خودر برگزار نشد و الان فقط یک برگ بی ارزش با شماره کد شرکت کننده درج شده در آن دستم هست. خلاصه تا الان که سال 95 هست هیچ خبری نشده و من همچنان در وقت بیکاری طرحهای زیادی رو واسه این دو شرکت آماده کردم که از بی توجهی مسئولان دارن توی کامپیوترم خاک میخورن تعریف از خودم نیست اما میخوام بگم ما هنوز امیدمونو از دست ندادیم و کماکان قلبمون برای صنعت خودرو میزنه تا روزی که به دست اهلش بیفته .
خدا میدونه چه طرحهای خوبی ارسال شده طرحهایی که شاید گروهی کار شده و از طرحهای منم پخته تر . میدونم الان شاید همه دوستان میگن چرا وقتتو واسه اینجا تلف میکنی و چرا واسه خارجیها طراحی نمیکنی اما من میگم تا کی برای اینو اون جوونهای ما باید از دیار و خانه خودشون برن و برای اونها کار کنن . من معتقدم باید جنگید .
1395/1/21
سلام اقا مرتضی ناراحت نباش منم همینطور خودرویی طراحی کرده بودم ایده کانسپت هم داشتم از عقاب بومی منطقه خودمون ایده گرفته بودم بوردم مرکز تحقیقات ایران خودرو -پارس خودرو -سایپا که با هزار جور بدبختی را دادن تو ما رو هم جواب کردن گفتن اقا ما قدرت تولید همچین خودروهایی رو نداریم قدرت تولید اکسل رو هم نداریم اخرش از مرکز تحقیقات سایپا که خیلی هم جرو بحثمون شد که اخرین نتیجه مذاکراتمون این شد که رو فیس لیفت ال 90 کار کنیم ادرس ایمیل هم داد که موقع اتمام ارسال کنیم و اگه مورد تایید باشه بریم مرکز تحقیقات
1395/1/21
سلام لطفا ایمیلتون رو برام بفرستین با تشکر e.a.g@chmail.ir
1395/1/21
فکر کنم وقتشه خجالت بکشیم آقایون بالا دستیا زیر دستیا تدبیریا امیدیا قبلیا جدیدا . چشمها را باید شست جور دیگر باید دید .بشورید آقایون فردا که خیلی هم نزدیکه باید به جای پژو التماس چری و امثالش رو بکنید .نمیگم چینیا بد هستن میگم خاک تو سر کسایی که خودرو و نظامشو تو ایران به سمت گاریهای زمان رضا شاه میبرن البته اون زمان تنوع خودرو از این هم بهتر بود. احسنت من ژاپنی بازم ولی میگم احسنت
1395/1/21
متاسفانه خيلى از لحاظ خودرو سازى عقب افتاديم ، ما خودروسازيو با كره اى ها اغاز كرديم ولى كره كجا ايران كجا؟ ايران كه انقد درسال هاى اخير مى گفت چينى ها اشغالن حالا همون چينى ها ازايران خودرو سازيشيون بهتره ، چرا نبايد بهبود كيفيت داشته باشيم ، خودروسازهاى ايرانى انتقاد پذير باشيد ،😞من هم يك ژاپنى بازم ولى واقعاً خودرو سازى چينو احسين مى كنم
1395/1/22
با ارزوی توفیق روز افزون خودروسازی چین.منم به قول ارش ژاپنی بازم اما وقتی همه ماشینای ایران داره از چین میاد بهتره براشون ارزوی موفقیت کنیم.شاید تا 20 ساله دیگه به جاهای خوبی برسن
1395/1/22
واقعا برای خودروسازی ایران متاسفم
برند آشغال چینی.... کانسپت زده!!!!!!!
سایپا تو فکر این است که ال ایدی های داخل داخل چراغ پراید رو چه رنگ بذاره