موضوعات داغ

آیا بی ام و Z5 این شکلی است؟

عکس مطلب اول
وبسایتی خارجی فعال در حوزه خودرو با جمع آوری اطلاعات و ترسیم یک طرح خیالی، تصویری گرافیکی از نسل پنجم بی ام و سری Z یعنی بی ام و Z5 را ارائه کرد.
عکس های جاسوسی اخیر نشان می‌دهند که شرکت خودروسازی بی ام و سخت در حال تلاش برای آماده سازی جایگزین نسل چهارم بی ام و سری Z یعنی بی ام و Z4 است و از این رو به جای استفاده از سقفی فلزی، می‌توان در تصاویر جاسوسی سقفی پارچه‌ای را مشاهده کرد که البته موضوعی متفاوت از این مقاله دارد و نمی‌توان تصویری از آن ارائه کرد.
براساس جدیدترین تصاویر و اطلاعات جاسوسی، اگر طرح پیش رو را فعلا به عنوان طرح نهایی از بی ام و Z5 حساب کنیم، شاهد یک طراحی ظریف‌تر از Z5 در طراحی بی ام و Z5 هستیم و حالا بیشتر چهره‌ای مردانه تازه اصلاح کرده به خود گرفته است. ورودی‌های هوای روی سپر بیشتر شبیه به بی ام و M4 و اینجور مدل‌هاست و چراغ‌های آن هم با تکنولوژی تمام LED، با شکل و شمایلی مدرنیته طراحی شده‌اند. کاپوت موتور هم به نسبت بی ام و Z4 با برآمدگی‌های روی گلگیر، اندکی بلندتر و آیرودینامیکی‌تر طراحی شده است. گفتنی است که این خودرو به احتمال زیاد تا پایان سال 2017 یا در اوایل سال 2018 میلادی به صورت رسمی رونمایی شود.
برای بخش مولد قدرتی باید انتظار پیشرانه‌هایی چهار سیلندر و شش سیلندر توربوشارژر را داشت، شاید هم جدیدا از یک سیستم محرک هیبریدی با حداکثر قدرتی 600 اسب بخاری در آن استفاده شود که پیشرانه درون سوز آن را موتوری چهار سیلندر تشکیل می‌دهد.
در هر صورت نمی‌توان به این اطلاعات جاسوسی اکتفا کرد و باید در زمان معرفی رسمی این محصول دید که چه چیزی از آب درآمده است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/1/21
چقدر شبیه مازراتی شده !!!!!!!!!
1395/1/21
زيبا و با ابهت تر شده نسبت به Z4
1395/7/15
اووووووووق.........چه قدر مضخرفههههههه .......لعنتیا z4 با اون همه جذبه رو متوقف کردن اینو میخوان به خورد بازار بدن .... لعنت بهتون من سال بعد میخواستم یه z4 صفر بخرم ... الان باید چیکار کنمممم؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!............