موضوعات داغ

فیلم سریع‌ترین دریفت دنیا توسط نیسان GTR

عکس مطلب اول
سه چهار روز پیش در قالب یک مقاله کوتاه اعلام کردیم که جدیداً رکورد پرسرعت‌ترین دریفت دنیا در امارات متحده عربی و در فرودگاه بین المللی فجیره با نواری 3 کیلومتری مناسب برای دریفت، توسط یک دستگاه نیسان GT-R Nismo شکسته شده است. همزمان با اعلام اولیه این رکورد، تنها پیش نمایشی چند ثانیه‌ای از آن ارائه کرده بودند، ولی حالا فیلم کامل آن در رسانه‌های خبری منتشر شده که در ادامه مطلب برای شما آماده شده است.
همانطور که در مقاله قبل هم گفتیم، نیسان جی‌تی‌آر نیسمو توسط یک پیشرانه محور عقب محرک 3.8 لیتری شش سیلندر V شکل 1380 اسب بخاری حمایت می‌شود که در اینجا قهرمان دریفت ژاپنی یعنی " کاواباتا ماساتو " قدرت تولیدی این پیشرانه را در دست داشته و در حداکثر سرعت 305 کیلومتر بر ساعتی در یک زاویه 30 درجه‌ای، شروع به دریفت زدن چند لحظه‌ای می‌کند.
در کنار این پیشرانه شش سیلندر توربو دوقلو، گفتیم که لاستیک‌های ویژه "تویو" و همچنین رینگ‌های خاص آلیاژی آن هم تاثیر بسزایی در انجام این کار داشته‌اند.
رکورد قبلی هم توسط راننده‌ای لهستانی به نام یاکوب پرزیگودسکی با کمک یک دستگاه تویوتا GT86 توسعه یافته 1000 اسب بخاری به ثبت رسید که توانست در سال 2013 میلادی با حداکثر سرعت 218 کیلومتر بر ساعت دریفت کند.

Loading the MediaPack player...

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/1/23
wooooow عالی بود
1395/1/24
واقعا احسنت به ژاپنی ها که اینقدر در صنعت پیشی گرفتند نیسان جی تی ار شاهکار تو جهان
1395/1/24
بزرگی ژاپن اینجا معلوم میشه کره ای سوار ها نظاره کنید
1395/1/24
بنده هیوندای گرانجور سوار هستم میخوام کادنزا بگیرم و میگم که ماشین کره ای سوار هستم شما چی سواری پژو پارس یا پراید واقعا هیچ جای دنیا همچین تعصبی نسبت به ماشین ژاپنی ندارند ای کاش ژاپنی هم سوار بودید رفتارتون رو درست کنید
1395/1/25
س.ک
سلام من نه پراید سوار میشم نه پارس من اصلا ماشین ندارم ولی هم کره ای سوار شدم هم ژاپنی مس رو با طلا مقایسه نمیکنم که توهینی هم نکردم من همون تو کف النترا موندم چه برسه به کادنزا گرنجور شما برای اقا زاده ها کامنت بزار رفتارشونو درست کنن
1395/3/16
واقعا عالی بود.
این دعوا کره و ژاپن هم تمامی نداره تو ایران ها!بابا کره یک کشور در حال توسعه است.تفاوت تکنولوژی تو کره با ژاپن زمین تا آسمانه،اما کره ای ها بلطف درایتی که داشتن بکمک اروپایی ها،آمریکایی ها و همین ژاپنی ها در تولید ماشین ها ارزان قیمت و معمولی(همه جا معمولی جز ایران)پیشرفت خیره کننده ای داشتن که دارن تو این سطح با دیگر کشورهای صاحب تکنولوژی رغابت می کنن،اما فقط در این سطح.تفاوت ژاپنی ها با باقی آسیایی ها خیلی زیاده در زمینه صنعت.