موضوعات داغ

اینفینیتی به زودی کانسپت معرفی می‌کند

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی اینفینیتی به تازگی اعلام کرده که در تاریخ 25 آوریل 2016، یعنی حدودا 10 روز دیگر از خودرویی جدید با نام اولیه QX رونمایی خواهد کرد، از این رو پیش نمایشی نیمه کاره از این خودروی کانسپت ارائه کرده است.
در خصوص این گونه معرفی‌ها (انتشار تنها یک پیش نمایش) نباید انتظار اطلاعاتی در خصوص پیشرانه و مشخصات فنی را داشت، ولی با توجه به اینکه این خودرو یک نسخه کانسپت بوده و طراحی ظاهری آن هم به صورت آینده نگرانه توسعه پیدا کرده است، از این رو می‌توان انتظار سیستم محرکی تنها الکتریکی یا نهایتا پلاگین هیبریدی را داشت.
با توجه به همین تصویر پیش نمایش هم می‌توان به برخی از ویژگی‌های طراحی این کانسپت پی برد. اول از همه این که می‌توان با رجوع به همین تصویر پیش نمایش، به این مهم رسید که خودروی جدید اینفینیتی در سگمنت شاسی بلندهای سایز متوسط قرار گرفته است. در طراحی چهره آن هم از الگوهای فعلی اینفینیتی مشتق گرفته شده، ولی برای سیستم روشنایی خودرو شاهد چراغ‌هایی چند تکه پیشرفته هستیم که بالای آن چراغ‌های مخصوص روز و در میان آن هم چراغ‌های اصلی روشنایی کار شده است. بجای استفاده از آینه‌های سنتی مرسوم هم شاهد نصب دوربین در اطراف بدنه خودرو هستیم.
به هرحال برای دیدن این خودرو باید تا 25 آوریل امسال صبر کرد و دید که در کنار طراحی پیشرفته این خودرو، چه امکانات و تجهیزاتی هم برای بخش‌های مختلف خودرو در نظر گرفته شده است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/1/27
تا چند سال دیگه فکر کنم همه خودروها هیبریدی و بعد از اون کاملا الکتریکی میشن، و فکر کنم تا ۲۰-۳۰ سال آینده بنزین کنار گذاشته بشه،، البته امیدوارم اینجوری بشه چون واقعا به محیط و خود انسان ها آسیب زده...
1395/1/28
تکنولوژی خودرو های هیبریدی و الکتریکی تکنولوژی جدیدی نیست ,ولی متاسفانه به علت اینکه سود خوبی بعد از تولید برای ... نداره فعلا تعداد خیلی محدودی تولید شده تا زمانی که بشه از طریق بنزین و تولیدات اون سود خود به جیب زد جایی برای خودرو های پاک نیست و محیط زیست و خوردو پاک در اولویت های اخر هستن .
1395/1/27
به سلامتی
تا اون موقعه منم پولامو جمع میکنم. شاید بتونم لوگوشو بخرم.