موضوعات داغ

از كراس‌اوور اتوماتيك ايران خودرو چه خبر؟

عکس مطلب اول
همانطورکه در تبلیغات تلویزیونی ایران خودرو مشاهده کرده اید، کراس اوور جدیدی به نام اچ 30 قرار است به زودی از طرف این شرکت به بازار عرضه شود. در حقیقت خودروبانک این خودرو را در دوم فروردین ماه معرفی کرد و خبر از ورود آن به بازار داد.
لذا اگر قصد دارید با این خودرو بیشتر آشنا شوید لطفاً به صفحه " دانگ فنگ H30، محصول جدید ایران خودرو " مراجعه کنید. اما در این مقاله قصد داریم اخبار جدیدی که در مورد این محصول جدید ایرانی-چینی منتشر شده را بیان کنیم.
اول از همه اینکه گارانتی ارایه شده برای این خودرو 3 ساله است و نه 5 ساله! دوماً اینکه همان موتور TU5 معروف روی آن نصب می شود و لذا این موضوع شایعاتی مبنی بر استفاده از یک موتور جدید را خاتمه می دهد البته ممکن است این موضوع به مذاق بعضی خوش نیاید. همچنین ایران خودرو اعلام کرده که گیربکس نصب شده روی کراس اوور H30 از نوع Aisin است که یک شرکت معروف ژاپنی در تولید گیربکس است.
از دیگر امکاناتی که ایران خودرو قصد دارد روی این خودرو نصب کند می توانیم به مانیتور 6.5 اینچی، سانروف و ترمزهای ABS در هر چهارچرخ نیز اشاره کنیم.
در مورد شرایط فروش این خودرو تا لحظه نگارش این متن هنوز اطلاعاتی منتشر نشده اما شنیده ها حاکی از آن است که در حدود رنج قیمتی 45 میلیون تومان راهی بازار خواهد شد.
در نهایت باید منتظر ورود این خودرو در بازار بمانیم و اگر قصد آشنایی بیشتر با پیشرانه و تجهیزات نصب شده روی این خودرو را دارید به صفحه دانگ فنگ H30 مراجعه کنید.

کراس اوور اچ 30

نظرات کاربران

20 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/1/28
متاسفانه ایران‌خودرو کروز کنترل این آشغال چینی را حذف کرده، بهتر بود این کار را نمی‌کرد.
1395/1/28
با شناختی که از ایرانخودرو و سوء استفاده‌ی اون از بازار دارم؛ امکان نداره نسخه اتوماتیکش رو کمتر از 55 بفروشه ...
1395/1/28
موتور 206 .......!!!!!!!!!!!!!!!
1395/1/28
حس خوب راندن؟!!!!!!!!!!!! ببینم این مدیران اقازاده ایران خودرو که هر از گاهی ویلاهای ملیون دلاریشون تو جای جای جهان لو میره ... اینها هم حس خوب راندن رو پشت همین اشغالا تجربه میکنن؟

یا این نیست که بچه های اقازادشون تو سعادت اباد حس خوب روندن رو با بنز و بی ام و و پورشه تجربه میکنن؟

کسی رو میشناسم تو همین ایران خودرو که واسه مسافرت های خارج از جاده پسر از ما بهترونش رفته ولوو گرفته تا ایمن باشه علاوه بر اینکه کلکسیونی از بنز و پورشه دارن

1395/1/28
مبارک اون دسته ای باشه که با افتخار ثبت نام کردن و از ایدال بودن این خودرو می گفتن ... هنوز مونده تا زمان تحویل تجربه ثابت کرده زمان معرفی ماشین یه چیزه زمان ثبت نام یه چیز دیگه و زمان تحویل تبدیل می شه به همون سمند فقط با قیافه جدید تر و سایز متفاوت تر .
1395/1/28
اصلا برنامه ویران خودرو همینه. هیچ موتوری رو از رده خارج نمیکنه. بطور مثال موتور پیکان که از سال 46 وارد ایران شد رو هنوز روی آریسان (گاریسان) میذاره و به ملت غالب میکنه. برای اینکه جیب ملت رو خالی کنه و بگه که مثلا ماشین روز تولید میکنیم حتما چندسال دیگه هم موتورXU7 مزخرف قدیمی رو روی یک شاسی من درآوردی چینی میذاره و غالب میکنه و اصطلاحا میگه ما 405 رو از رده خارج کردیم ولی واقعیت چیز دیگریست. لعنت برایرانخودرو و سایپا
1395/1/28
قيافه ماشين رو مي بينم اسهال مي شم بعد چه جوري اين ماشين مي خواد حس خوبه راندن را به ما بده در عجب هستم.
1395/1/28
کاش یکم از کافران انصاف به شما هم میرسید اقایون دلال
1395/1/28
این خودرو در روسیه امتحان کردم اشغال هست راه نمیره اتومات هم بدتر از دنده ای دی وی دی اصلا نداره شبیه هست تاچ نیست فقط usbمیخوره صندلی بسیار خشک داره شعاع فرمان ماشین خیلی کم هست ترمزماشین خیلی ضغیف هست زینگ ماشین خیلی کوچک هست دوربین عقب اصلا کیفیت نداره به نظرمن به خاطرشکل ولوو شاید استقبال کنند وگه اصلا بدرد نمیخوره
1395/1/28
ایران خودرو-چین-موتور tu5-وزن کراس اوور-دنده اتومات برای این موتور و وزن

قضاوت با عقل سالم
1395/6/19
سلام دوستان نظر دادن توی ایران همه بر اساس کارشناسی یا بازدید خودرو نیست همه هر ماشینی که دارن میگن اون بهترین یک نفر نگفت بزار وارد بازار بشه بعد اونهایی که خریدن تعریف میکنند و اونهای که نخرن ایراد ها ی خودرو را صد برابر میکنند میگویند برای یک بار هم شده منصف باشید خدا را شکر من یک مگان دارم نه میفرشم نه عوض میکنم نه ماشینی است که تعریف کنم هر بار هم صحبت میافتد میگویم خودروی دارم که در 12 کشور ماشین پلیس است
1395/1/29
این ماشین یکی از بهترین ها توی کراس آورهای شهری .... حتی شاید از تویوتا راوفور هم بهتر باشه از نظر کلی
1395/1/29
شما با پراید هاچ بکت خوش باش نمیخواد بیای اینجا نظر کارشناسی بدی
1395/1/30
آره باشه کراس آوره! شما برو املاتو درست کن نمیخواد طرفداری کنی بشه ژون
1395/1/29
آخه ما چرا اینجورییم
سریع قضاوت میکنیم عزیزم بذلر اول بیاد امتحان بشه بعدش نظر بدید
شاید خوب در اومد شایدم نه . اما برا یه کراس اور شهری با قیمت 45میلیون خوبه دیگه
1395/1/29
نظر شخصیم اینه که اصلاً نمیارزه، یک ماشین هاچ بک که به زور میگن شاسی بلنده، موتور ضعیف، امکانات معمولی، کیفیتش هم که چینیه! اونم با تولید ایران خودرو
1395/1/29
اين آشغالارو ميسازن ميدن دست مردم بعد انتظار دارن كه تو سفر هاي عيد كسي نميره با رعايت سرعت خوب با پراد بايد شصت يا هفتاد تا بري تا پنجاه درصد مطمئن باشي كه نميميري اگه اتفاقي بيفته يا ايران خودرو من خودم توي خيابون بودم يه دونه سمند سورن ديدم زد رو ترمز به جاي اين كه ABS ترمز خشك نگيره تا پاش و گذاشت رو ترمز شروع كرد خط ترمز گذاشتن بعد ده متر خط ترمز تصادف كرد اين و گفتم كه ماشين ايراني نخرين حتي شده قرض كردين برين حداقل ماشين هيوندا بخرين.
1395/1/30
وای خدایا شکرت چ خودروی خوبی چ قیمت خوبی چ زیبایی چ سود کمی چ اسم زیبایی (دنگو فنگ)چ امنیتی اصلا هم سنگین نیست برای اون موتور tu5
1395/1/31
:))))))
با موتور tu5 :)))
1395/5/5
سلام
چطور من می تونم دفترچه راهنمای استفاده از خودروی H30 CROSS را دانلود کنم ؟