موضوعات داغ

چگونگی دریفت زدن با خودروهای دیفرانسیل جلو

عکس مطلب اول
اگر عشق دریفت هستید، دیگر لازم نیست تمام پس انداز زندگیتان را خرج کنید تا خودرویی محور عقب تهیه کنید و با آن دریفت بزنید، چون در این مقاله به همراه یک ویدیو قصد داریم راهی ساده‌تر و کم هزینه‌تر به شما یاد دهیم تا بتوان با خودروهای محور جلو هم دریفت زد، البته دریفت بدون تدوام!
ساده‌ترین راه برای دریفت زدن با خودروهای محور جلو این است که چسبندگی چرخ‌های عقبی نسبت به سطح جاده را از بین برد، از این رو می‌توان از جسمی خارجی برای از بین برندن چسبندگی کمک گرفت. البته می‌توان با همین خودروهای محور جلو در حالت عادی هم دریفت زد، ولی از نوع چرخشی، بدین صورت که با کشیدن ترمز دستی و چرخاندن کامل فرمان و همچنین قرار داندن دنده در موقعیت دنده عقب، می‌توان از دریفت چرخشی لذت برد. از بحث اصلی منحرف نشویم و برگردیم به اصل ماجرا. داشتیم می‌گفتیم که می‌توان با خودروهای محور جلو هم دریفت زد، ولی با استفاده از جسمی خارجی که در این ویدیو از تکه چوبی صاف در زیر هر دو چرخ عقب استفاده شده است. البته می‌توان از قطعات مقاوم دیگری هم استفاده کرد، ولی چوب ساختمان ساده‌تری دارد و در ضمن می‌توان مانعی با میخ کردن تکه چوبی کوچک‌تر در ابتدای آن درست کرد تا مانع از در رفتن چوب از زیر چرخ‌ها شود.
در این ویدیو شاهد گذاشتن تکه چوبی از پیش آماده شده در زیر چرخ‌ها هستیم و سپس کشیدن ترمز دستی برای قفل شدن و ثابت ماندن چرخ‌‌ها بر روی این تکه چوب. حال می‌توان با از بین بردن چسبندگی لاستیک‌های عقب، به دریفتی لذت بخش با خودروهای محور جلو پرداخت. البته خودروبانک توصیه می کند اگر خواستید این کار را انجام دهید، در محیطی خلوت و با سرعتی پایین این کار را انجام دهید، چون با این کار عملاً چرخ‌های عقب را ندارید و ترمزگیری و کنترل مطلوبی بر روی خودرو نخواهید داشت و ممکن است باعث بروز حادثه شود.

Loading the MediaPack player...

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/1/30
آقا من یه رفیق بندری دارم با پراید هر نوع دریفتی میزنه و اصلا هم نیازی به وسیله خارجی نداره
1395/1/30
کل لذت دریفت به صدای جیره لاستیک و دودشه
یه کار دیگه هم میشه کرد این که یه بطری آب معدنی بزاری ما بین لاستیک و سپر
1395/1/30
پیش به سوی نجاری
1395/1/30
چه دریفت بی دردسری، لاستیک ها هم سالم میمونه، حالا هی از ماشین دیفرانسیل جلو بد بگین...
1395/1/30
يه راه ساده تر هم نسبت به تهيه چوب هست كه اصطكاك كمتري درست ميكنه اونم سيني استيل چاييه
1395/8/17
شوخیشم قشنگ نیست ، دیفرانسیل عقب و دریفت واقعی کجا ، اسباب بازی درست کردن و خود گول زدن کجا
1396/9/10
حیف ازوقت وهزینه اینترنتم که حرام شد
1397/5/14
اصلا نیازی به این کار ها نیست شما میتونید در خاکی هر نوع دریفتی بکشید من خودم تو خاکی 360دجه کشیدم باسرعت 90
1399/1/9
اصلا نابودم کردی با این آموزشت !!!