موضوعات داغ

جمعه ها در ایرتویا!

عکس مطلب اول
به اطلاع کلیه هموطنان عزیز می رساند شرکت ایرتویا در راستای اهداف خود مبنی بر رضایت حال مشتریان محترم، برنامه تست درایو تویوتا،بزرگترین خودروساز دنیا را شروع می نماید.
در این رویداد بزرگ که با اسم "جمعه ها در ایرتویا" برگزار می شود، تست خودرو های تویوتا امکان پذیر می باشد به صورتی که روز جمعه هر هفته، یک خودرو در برنامه تست قرار می گیرد.
لازم به ذکر است هنگام ثبت نام،در صورت تمایل، شرکت کنندگان می توانند حضور خود را به همراه خانواده محترم اعلام نمایند و ساعات خوشی را در این برنامه که با پذیرایی از میهمانان صورت میگیرد سپری کنند.
شایان ذکر است ثبت نام در این برنامه برای عموم مجاز بوده ولی با در نظر گرفتن کیفیت بالای اجرای برنامه، ظرفیت ثبت نام محدود می باشد.
اطلاعیه دوم در ارتباط با تاریخ و نحوه ثبت نام متعاقبا از طریق وب سایت ونرم افزار ایرتویا اعلام می گردد و علاقه مندان عزیز می توانند با مراجعه به سایت ایرتویا از آخرین اخبار مربوط به این رویداد مطلع شوند. این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/1/30
حرکت خیلی خوبیه ، اما بهتر بود تمام محصولاتش رو در اختیار ثبت نام کنندگان قرار میداد، تا هم تست و بررسی بشه هم مشتری از سواری و مسائل فنیه خودرویی که می خواد خریداری کنه اطلاع کافی داشته باشه .
1395/1/30
سلام.در چه شهرهایی برگزار می گردد؟
1395/1/30
با سلام به اقای حمید رضا محمدی (دندانپزشک)این طرح در ابتدای کار هست و فعلا در تهران برگزار میشه ولی در اینده در کلانشهر های مهم دیگه ازجمله اصفهان و مشهد و تبریز برگزار خواهد شد .به زودی
1395/1/30
بچه ها ایران خودرو و سایپا هم این کار رو میکنن ولی باید مثلا برای تست پراید 20 میلیون پول بی زبون رو بدید تا تست کنید ولی بعدش اگر زنده موندید ماشین رو میدن به خودتون