موضوعات داغ

با هزار و پونصد دلار BMW سوار شوید

عکس مطلب اول
نمی‌توانید بی ام و سوار شید؟ پس دوچرخه‌اش را سوار شوید و از بی ام‌ و سواری لذت ببرید. دیروز صبح شرکت خودروسازی بی ام و به مناسبت سالگرد راه اندازی خط تولید اولین خودروی بی ام و M2 کوپه، نسخه‌ای جدید نه از M2، بلکه نسخه‌ای ویژه و محدود از دوچرخه کروز سری M برای جشن سالروز M2 کوپه معرفی کرد.
این دوچرخه با الهام از بی ام و 365 اسب بخاری M2 کوپه ساخته شده است و به طور انحصاری بر روی قاب آلومینیومی بدنه آن، از رنگ آبی (دقیقا همان رنگی که بر روی بی ام و M2 استفاده شده است) استفاده شده که آن را متمایز از هر دوچرخه دیگری می‌کند. قسمت بالایی تنه و پشت فرمان این دوچرخه هم به صورتی برجسته و قوس دار طراحی شده که همانند مخزن سوخت موتورسیکلت‌ها درآمده است. بر روی تنه و در زیر صندلی نشیمنگاه هم از لوگوی بی ام و M2 و همچنین در جلوی دوچرخه هم پلاکی تحت عنوان (BMW M Bike) نقش بسته است.

دوچرخه بی ام و

علاوه بر طراحی، در جلو و عقب این دوچرخه از رینگ‌های 28 اینچی حرفه ای استفاده شده و برای متوقف کردن آن‌ها هم از ترمزهای دیسکی هیدرولیکی کمک گرفته شده است. صندلی و قاب آن هم از فیبرکربن ساخته شده تا در کنار قاب و بدنه آلومینیومی، محکم‌تر و وزنی سبک‌تر داشته باشد و برای حرکت دادن آن به نیروی کمتری نیاز باشد. پیشرانه‌ای هم بر روی این دوچرخه نصب نشده که بخواهیم چیزی در رابطه با آن بگوییم، ولی در کنار پیشرانه محرکی زنده همچون انسان، چرخ دنده عقب این دوچرخه با 30 دندانه توسعه پیدا کرده تا در موقع حرکت گشتاوری مطلوب و در هنگام سرعت گرفتن هم سرعتی بیشتر برای این دوچرخه همچون بی.ام.و M2 داشته باشد (البته چرخ دنده اول دوتایی بوده و کمک دنده هم بر روی این دوچرخه وجود دارد).
در آخر هم کمپانی مادر بی ام و اعلام کرد که این دوچرخه را به تعداد محدود 1500 دستگاهی تولید خواهد کرد و به قیمت تقریبا زیاد 1585 دلار به بازار عرضه خواهد کرد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/1/31
طرح جالبی هست، البته احتمالا با این تعداد تنها در فروشگاه های مرکزی خود ب ام و به فروش خواهند رفت و به صورت عادی وارد بازار نخواهند شد. قیمت نسبت به دوچرخه های بازار و با طرح و نام ب ام و مناسب انتخاب شده و تضمینی تمام این تعداد توسط علاقمندان و خریداران محصولات این برند خریداری خواهد شد. در واقع این قیمت معادل دوچرخه های معمولی در بازار هست و دوچرخه های برند در مدل های اسپورت، شهری، کوهستانی و حتی الکتریکی قیمت هایی بیش از دو برابر در بازار دارند.
1395/2/1
همین دوچرخه رو اگر شرکتا وارد ایران کنن دولت اینقد مالیات می بنده که فکر کنم 20 30 تومنی بشه