موضوعات داغ

تقویت G کلاس به دستان براباس

عکس مطلب اول
براباس نسخه‌ای تقویت شده از شاسی بلند آفرودی G63 AMG معرفی کرد. معمولا شرکت‌های تیونینگ برای تقویت مرسدس بنزهای G کلاس آفرودی، میلی به تقویت طراحی ظاهری آن ندارند، چون در این طراحی ساده و نوستالژیک سخت می‌توان قسمتی را تقویت کرد که به چشم بیاید، ولی با این حال، در اینجا براباس اول از همه یک رنگبندی زرد (رنگ خورشیدی) برای این خودرو در نظر گرفته تا در نظرها متمایزتر از هر خودروی دیگری باشد. علاوه بر این، بر روی کاپوت هم از یک هواکش یا هود فیبرکربنی برجسته استفاده کرده و یک سپر جدید با ورودی‌های هوای بزرگ‌تر استفاده کرده است.

براباس و تیونینگ G کلاس


این‌هایی را که گفتیم به صورت استاندارد از سوی براباس ارائه می‌شد، ولی می‌توان به صورت سفارشی رینگ‌های 23 اینچی آلیاژی پوشیده شده با لاستیک‌های یوکوهاما، چراغ‌های جلو سفارشی با رنگ مشکی، اسپویلری در انتهای سقف و گلگیرهای عقب حجیم‌تر را بر روی خودرو نصب کرد و در داخل کابین هم از تودوزی‌های چرمی، روکش‌های چرمی آلکانتارا و یک مجموعه پدال اسپرت بهره‌مند است.
در زیر کاپوت این شاسی بلند هم از پیشرانه‌ای بهینه سازی شده 5.5 لیتری هشت سیلندر استفاده شده که با تقویت و بروزرسانی‌های فیزیکی و الکترونیکی، مقدار قدرت نهایی این موتور را از 571 اسب بخار به 700 اسب بخار افزایش داده است تا شتاب صفر تا صد این خودروی 2550 کیلوگرمی به 4.9 ثانیه رسیده و حداکثر سرعت آن هم به مرز 240 کیلومتر بر ساعت نزدیک شود.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/1/31
من فقط سکوت ميکنم.....
1395/1/31
بسیار چشم نواز..
ولی اگر نسخه تیونینگ شده این ماشین رو توسط منصوری دیده باشید متوجه قدرت منصوری و فاصله ای که با رقبا دارد خواهید شد
1395/2/1
تلفظ صحیح و آلمانی کمپانی تیونینگ مرسدس، برابوس است.
با تشکر.
1395/3/31
عجب ماشین جیگریه😘
1395/9/30
حالا اگر فرانسوی ها یه همچین ماشین بد قیافه تولید می کردند همه می گفتن فرانسوی های آشغال ساز فرغون تولید کنن اخه این چه قیافه ای هست ولی حالا چون بنزه چاپلوسی ها شروع شد