موضوعات داغ

تقویت خشن آلمان‌ها بر روی فراری F12 برلینتا

عکس مطلب اول
چند ماه پیش در یکی از نمایشگاه‌های خودرویی بین المللی شاهد معرفی جدیدترین نسخه از فراری F12 تحت عنوان F12tdf بودیم که بقولی نسخه‌ای فیس لیفت شده از فراری F12 برلینتا به شمار می‌رفت، حال تیونری آلمانی شناخته شده تحت عنوان نوویتیک روسو Novitec Rosso این مدل فیس لیفت را کنار زده و برای اجرای برنامه خود به سراغ نسخه اصلی F12 برلینتا رفته و این برند را برای ادامه کار خود انتخاب کرده است. پس از تقویت خودرو هم نام N-Largo S را به انتهای نام اصلی F12 برلینتا اضافه کرده است.
در مرحله اول برای تقویت این فراری از سوی نوویتیک روسو، شاهد ارائه یک کیت تقویتی برای پیشرانه هستیم که با اصلاح اطلاعات ورودی و خروجی ECU موتور در خصوص مقدار پاشش سوخت در سیلندرها و همچنین استفاده از سیستم اگزوزی اسپرت با خروجی‌های تیتانیومی که به خروج بهتر گازها کمک می‌کنند، باعث افزایش قابل توجهی از قدرت به 781 اسب بخار شده‌اند تا در عمل به شتاب صفر تا صد 3 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 348 کیلومتر بر ساعتی دست پیدا کنند.

تیونینگ فراری توسط Novitec

دومین مرحله از تقویت این خودروی سوپراسپرت هم مربوط به طراحی ظاهری آن می‌شود. در این خصوص نوویتیک روسو بسته‌ای تقویتی فیبرکربنی برای این خودرو ارائه کرده که با اولین نگاه می‌توان تغییرات حاصله بر روی این خودرو را تشخیص داد. به این صورت که در قسمت جلویی خودرو می‌توان چراغ‌های سیاه شده، گلگیرهای حجیم‌تر برای پوشش لاستیک‌های 21 اینچی جلو و مجموعه سپری کاملا جدید با ورودی‌های بزرگ هوا را شاهد بود که جبهه‌ای خشن‌تر به طراحی این خودرو داده است. در عقب هم در کنار چراغ‌های مشکی، اسپویلری بزرگ فیبرکربنی در انتهای کابین، دیفیوزری بزرگ در زیر سپر عقب و همچنین استفاده از خروجی‌های اگزوز چهارتایی تیتانیومی، می‌توان گلگیرهای پُف کرده‌ای را مشاهده کرد که در زیر آن‌ها رینگ‌های پهن 22 اینچی آلیاژی قرار گرفته‌اند.
در آخر هم شرکت تیونینگ نوویتیک روسو اعلام کرد که قصد تولید محدود این خودرو به تعداد 11 دستگاهی را دارد، ولی در خصوص بهای پرداختی آن صحبتی نکرده است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/2/2
بهترين تيونينگ ممكن تا حالا ديدم. آفرين به آلمانها
1395/2/3
F12 خودش خشن بود الان که تیونینگ شده دیگه وااا ویلا D:
با آدم حرفــــــــــ میزنه اصن !