موضوعات داغ

اینفینیتی شاسی بلند اسپرت معرفی کرد

عکس مطلب اول
خودروساز ژاپنی اینفینیتی از کانسپتنی اسپرت با نام QX Sport Inspiation پرده برداری کرد و در ادامه تایید کرد که با نمونه زنده آن در جدیدترین دوره از نمایشگاه خودرویی پکن چین حضور خواهد داشت. نمایشگاهی که فردا، یعنی دوشنبه 6 اردیبهشت ماه 95 کار خود را به صورت رسمی در پکن چین آغاز می‌کند.
این شاسی بلند اسپرت بنا بر آنچه شرکت خودروسازی اینفینی گفته است، طراحی آن برپایه فلسفه "زیبایی و قدرت" توسعه پیدا کرده و از این رو می‌توان این دو کلمه را به وضوح در طرحی خودرو مشاهده کرد. اصل زیبایی را می‌توان در چراغ‌های پیشانی باریک و پیشرفته با ابروهای ساخته شده از جنس چراغ‌های مخصوص روز، جلوپنجره‌ای مشبک یکپارچه با حاشیه‌های کرومی رنگ که در دل آن لوگوی کرومی اینفینی جا خوش کرده، مه شکن‌های پایین سپر با حاشیه‌ای کرومی، دوربین‌های کار گرفته شده در اطراف کابین به جای آینه‌های سنتی و چراغ‌های عقب تمام LED مشاهده کرد و خصوصایت تشکیل شده قدرت را هم می‌توان در رینگ‌های بزرگ و اسپرت با گلگیرهای حجیم روی آن، بدنه‌ای عضلانی، سپر حجیم در عقب و خروجی‌های اگزوز دوبل کرومی مشاهده کرد که با یکدیگر آمیخته شده و در نهایت چهره اینفینتی QX اسپرت را شکل داده‌اند.

شاسی بلند اسپرت اینفینیتی

در خصوص مشخصات فنی یا پیشرانه بکار رفته بر روی این خودرو هم در واقع چیزی گفته نشده است، ولی می‌توان باتوجه به خروجی‌های اگزوز دوبل روی سپر به این نتیجه رسید که بر روی این خودرو را از سیستم محرکی هیبریدی یا تنها از پیشرانه‌ای درون سوز قدرتمند استفاده خواهد شد. هرچند در داخل کابین هم می‌توان جعبه دنده‌ای اتوماتیک در کنسول ابزار و همچنین عدد 8000 را در صفحه کیلومتر دیجیتالی این شاسی بلند مشاهده کرد که نشان از وجود حتمی پیشرانه‌ای درون سوز در بخش مولد قدرتی آن دارد، حالا یا در قالب سیستم محرکی هیبریدی یا پیشرانه‌ای مستقل که فردا در نمایشگاه خودرویی پکن مشخص می‌شود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/2/6
چرا اینجوری شد؟ما کجا آنها کجا؟!سایپا هم جدیدا وانت معرفی کرده ۴۲.700با لاستیک راديال و رینگ يه تیکه ۴۳تومان خدایا شکرت....
1395/2/6
لطفا بخش نظرات برای خودروهای خارجی رو بردارید
طرف طوری طراحی خودرو رو می کوبونه فکر می کنه پینین فاریناست