موضوعات داغ

نژاد چینی DS 4 معرفی شد

عکس مطلب اول
DS، شرکت خودروسازی فرانسوی که پیش از این وابسته به سیتروئن بود و این اواخر خود را خودکفا اعلام کرده است، در جدیدترین دوره از نمایشگاه خودرویی پکن چین از برند جدید خود پس ازDS 5، DS5LS و DS6 رونمایی کرد. برندی با نام DS 4S که از نسخه اروپایی آن اقتباس شده و قرار است فعلا به طور انحصاری در بازار چین عرضه شود.
براساس اعلام رسمی شرکت خودروسازی DS، این برند از محصولات تولیدی‌اش به سه پیشرانه مختلف بنزینی، همگی از خانواده موتورهای PureTech مجهز خواهد شد که یکی از آن‌ها پیشرانه‌ای 1.2 لیتری تجهز شده به توربوشارژر و دوتای دیگر هم پیشرانه‌ای 1.6 لیتری بنزینی تنفس طبیعی و پیشرانه‌ای 1.6 لیتری توربوشارژر است که همگی قدرتی بین 136 الی 204 اسب بخار تولید می‌کنند. برای سازماندهی و انتقال قدرت تولیدی پیشرانه نیز گفته شده از جعبه دنده‌ای 6 سرعته اتوماتیک استفاده خواهد شد، ولی این شرکت ارائه جعبه دنده‌ای دستی را هم مد نظر دارد که فعلا در حال بررسی گذاشتن یا نگذاشتن آن است.

سیتروئن DS 4

دیگر مشخصات فنی این محصول هم طولانی‌تر شدن فاصله بین دو محور آن نسبت به مدل استاندارد اروپایی یعنی DS 4 است که باعث کنترل بهتر خودرو و همچنین افزایش فضای داخل کابین آن برای سرنشینان عقب شده است. تغییرات ظاهری این خودرو هم در مقایسه با مدل اروپایی در چراغ‌های پیشانی LED و جلوپنجره‌ای جدید دیده می‌شود که حالا قسمت پایین سپر را هم در بر گرفته است. در داخل کابین هم به صورت گسترده از روکش‌های چرمی بر روی داشبورد، صندلی‌ها و سایر تجهیزات استفاده شده و کنسول مرکزی بعلاوه غربیلک فرمان هم شکلی جدید به خود گرفته اند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/2/7
یه پیچ این ماشین می ارزه به اسباب بازی های کره ای (با احترام به کره ای سوارها، منظورم تخریب چی های دلال کره ای هستند که همه جا هستند و رنو وژاپن و... میبکوبن )
فوق العادس
1395/2/8
یه پیچ این به آشغال های ژاپنی و ام جی کاری می ارزه
1395/8/26
چراغ عقب چقدر شبیه audi q2 هستش