موضوعات داغ

معرفی فیس لیفت IS در پکن

عکس مطلب اول
نمایشگاه خودرویی پکن چین، دیروز دوشنبه 25 آوریل 2016 به طور رسمی کار خود را آغاز کرد و در همان روز آغازین، شرکت‌های مختلف خودروسازی جهان و بخصوص چینی‌ها دست به معرفی محصولات جدید و خاص خود در این نمایشگاه زدند. یکی از این شرکت‌های خودروسازی که پیش از این با انتشار یک پیش نمایش وعده معرفی محصولی جدید در نمایشگاه پکن را داده بود، خودروساز آسیایی لکسوس است که در این نمایشگاه دست به معرفی فیس لیفت سدان IS زده است. در ادامه با خودروبانک همراه باشید.
محوریت پروژه فیس لیفت سازی این سدان براساس ادعای شرکت خودروسازی لکسوس، بیشتر مربوط به طراحی ظاهری آن می‌شود. در کل همچنان جوهر طراحی لکسوس IS که شامل فرم بدنه و چهره نهایی آن می‌شود، حفظ شده است. ولی در جزییات و فاکتورهای چهره آرایی این خودرو می‌توان تغییراتی را مشاهده کرد. به عنوان مثال برجسته‌‌ترین تغییر این سدان در بخش جلویی مربوط به چراغ‌های پیشانی می‌شود که در همان فرم سابق، از الگوهای جدید طراحی برای ساخت قاب درونی استفاده شده است. دیگر بخش تغییر یافته این خودرو هم می‌تواند جلوپنجره مشبک خودرو باشد، در واقع فرم خاص جلوپنجره همانند قبل است و در حاشیه آن نوارهای کرومی کار شده، ولی حالا ستون عمودی وسط آن که محل نصب پلاک هم بود، حذف شده و به صورت کامل از بالا تا پایین آن ستون‌های باریک افقی و در مدلی دیگر به صورت کامل زنبوری طراحی شده تا چهره‌ای اسپرت‌تر از این سدان خلق کرده باشند. در اطراف سپر هم پیش از این شاهد مه شکن‌های گردی شکل بودیم، اما حالا ورودی‌های هوا قالب‌گیری شده است.
بخش مولد قدرتی این خودرو هم براساس ادعای شرکت سازنده بدون تغییر باقی مانده و از همان پیشرانه‌های سابق بر روی آن استفاده می‌شود و این یعنی در نسخه فیس لیفت هم مدل‌های 200T، IS 300 و IS 350 با پکیج F Sport خواهیم داشت.

Loading the MediaPack player...

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/2/7
خعععلی عجیبه
ماشینای تویوتا و لکسوس کاملا برعکسن
یعنی وقتی از نزدیک میبینی خیلی برابر از توی عکس باکیفیت تر و زیباترن
أصلا روح کیفیت و تکنولوژی تو این دوبرند دمیده شده
1395/2/7
vaghean koobandast
1395/2/7
به نظر من، خب نظر منه، داخلِ محافظه کار به بیرونِ ساختارشکنِ خط خطی، نمی خوره، نه چندان
1395/2/8
خرابش کردن خدایی
فیس قبلیش فوقلاده بود الان ساده ترش کردن