موضوعات داغ

بی ام و X1، با تغییراتی وارد چین شد

عکس مطلب اول
بی ام و از دومین برند خود در نمایشگاه خودرویی چین رونمایی کرد. بی ام و X1، شاسی بلند این شرکت خودروسازی آلمانی برای بازار چین است که با فاصله‌ای بین دو محور بیشتر و یک سری امکانات اضافه عازم چین شده است.
همانطور که گفتیم، خودروی بی ام و X1 با فاصله بین دو محور بیشتر وارد جمهوری خلق چین شده که همراه با خود، باعث افزایش طول کلی به مقدار 8 سانتی متر، عرض خودرو به مقدار 2 سانتی متر و ارتفاع کلی به مقدار 4 سانتی متر شده است. به لطف این افزایش سایز هم شاهد افزایش 51 میلی متری فضای پای سرنشینان جلو و افزایش 130 میلی متری فضای پای سرنشینان عقب هستیم. علاوه بر این‌ها، فضای بار این خودرو هم از 465 لیتر به حداکثر 675 لیتر در حالت استاندارد افزایش پیدا کرده که با خواباندن صندلی‌های عقبی می‌توان این مقدار فضا را به 1650 لیتر افزایش داد.

تغییراتی در مدل بی ام و X1 بازار چین

برای تولید قدرت حرکتی این خودرو هم از سه پیشرنه مختلف استفاده شده که به ترتیب شامل یک پیشرانه 1.8 لیتری بنزینی سه سیلندر 136 اسب بخاری، یک پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر 192 اسب بخاری و در آخر هم شامل پیشرانه‌ای 2.5 لیتری چهار سیلندر 231 اسب بخاری می‌شود که همگی یا به جعبه دنده‌ای 6 سرعته اتوماتیک استپ ترونیک یا 8 سرعته اتوماتیک استپ ترونیک بسته به درخواست مشتری متصل می‌شوند.
علاوه بر تجهیزات استاندارد، یک سری تجهیزات سفارشی هم برای بی ام و X1 در نظر گرفته شده که می‌توان به سیستم صوتی فراگیر "هارمان کاردون"، صفحه نمایشگر بالا سری (سقفی)، چراغ‌های LED پیشانی، درب عقب اتوماتیک (پنجم)، کمک فنرهای پویاتر و ... اشاره داشت.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/2/8
تعجبه چرا خودروسازها به بهانه ی علاقه ی چینی ها به ماشین های به قولی لانگ به بهانه ی چینی ها دست به ساخت اینجور ماشیناهیی میزنن و فقط فروشش رو تو چین محدود میکنن
مگه بقیه ی مردم دنیا از راحتی بدشون میاد؟!!
تا اونجایی که من میدونم مردم خاورمیانه بیشتر طالب اینجور ماشین هایی هستن
1395/2/8
میدونی به این میگن چی ؟؟!! . . . . . ماشین به معنای واقعی کلمه به این میگن .