موضوعات داغ

شاسی بلند جدید چری در نمایشگاه پکن

عکس مطلب اول
تمامی شرکت‌های خودروسازی چینی در سطح بین المللی با لقب‌های "کپی کار" شناخته می‌شوند و اغلب در رسانه‌های خارجی به تمسخر آن‌ها می‌پردازند، ولی در این یکی دو سال گذشته شاهد کارهای اختصاصی شرکت‌های خودروسازی چینی در جهت طراحی و تولید خودروهای مختلف به صورت اختصاصی بوده‌ایم. یکی از این شرکت‌های خودروسازی که این اواخر به طراحی و تولید محصولات انحصاری روی آورده، شرکت خودروسازی چری است که پس از انتشار پیش نمایشی در روزهای گذشته، در نمایشگاه خودرویی پکن چین به معرفی شاسی بلند کانسپت و خاص خود با نام FV2030 پرداخته است.
بگذارید همین ابتدای کار خیالتان را راحت کنیم. در مورد این شاسی بلند مفهومی هیچگونه اطلاعاتی رسمی و غیر رسمی اعم از مشخصات فنی و امکانات بکار گرفته شده بر روی آن ارائه نشده است. البته به نظر هم نمی‌رسد چیزی برای آن در نظر گرفته شده باشد، چون این خودرو همانطورکه از نامش پیداست، کانسپتی برای آیندگان خواهد بود که حالا حالاها نباید منتظر تولید و نهایی شدن آن حداقل تا قبل از سال 2030 میلادی بود، ولی شرکت سازنده اعلام کرده که در صورت تایید و نهایی شدن طرح تولیدی آن، از سیستم محرکی تمام الکتریکی استفاده خواهد کرد، البته اگر تا آن زمان سیستم محرک جدیدی وارد صنعت خودروسازی جهان نشده باشد. درضمن چری به خودران بودن این خودرو هم اشاره داشته که بدون دخالت راننده می‌تواند به هدایت خودرو بپردازد.

شاسی بلند جدید چری

در خصوص طراحی ظاهری این شاسی بلند پیش‌تر صحبت کردیم، چون در پیش نمایش ارائه شده طراحی جلویی این خودرو کاملا واضح بود، ولی از طراحی عقب آن برای اولین بار است که تصویری ارائه می‌شود و می‌توان با رجوع به گالری تصاویر به مشاهده آن پرداخت. در کل می‌توان طراحی این کانسپت را شاهکاری برای شرکت خودروسازی چری دانست که تا قبل از این به تولید خودروهایی نه چندان پیشرفته می‌پرداخت، ولی حالا شاهد رشد و شکوفایی این شرکت خودروسازی در سطح جهانی هستیم.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/2/9
خخخخخخخخخخخ از نیم رخ چقدر خنده داره خخخخخخخ کانسپت بقیه برندار کجا اینا کجا خیلی سوژس انصافا
1395/2/9
به دنبال دانش بروید ولو در چین. کمونیست های کم دین چه یورتمه ای می روند. درود خداوند بر شما چشم تیک خورده ها.
1395/2/9
خدا پدر و مادر كوبلايخان زندو بيامرزه . طوفان زرد داره به كيك زرد اتمي تبديل ميشود.
1395/2/10
الان عده ای افراد عقده ای که احتمالا بالاتر از پراید همسوار نشدن نظر کارشناسانه میدن و میگن این کپی هست و آشغاله و... این حرفا.به زودی همین افراد آرزوی سوارشدن خودروی چینی رو دارن.بزودی...
1395/2/13
میگن: گربه دستش به دنبه نمی رسه میگه بو میده، حالا حکایت ماهاست، ماشین و سوارنشدیم میگیم آشغاله، انگار یه عمریه اس 500سوارشدن. امیدواریم چندسال دیگه آرزوی همین ام وی ام110 رو نداشته باشیم، آمین یا رب العالمین.
1395/3/22
سلام.من خودم ام وی ام 315 دارم.قبلش پراید داشتم.فقط اومدم بگم از افغانستانم ماشین خریدی کلاهتو بنداز بالا فقط از تولید ایران نخر که عمرت کوتاه میشه