موضوعات داغ

نتیجه نصب موتوری حجیم روی فیات کوچک

عکس مطلب اول
اغلب ما برای یکبار هم که شده به این فکر کرده‌ایم که چطور می‌شود اگر موتوری مثلا هم قدرت بوگاتی یا لامبورگینی یا هر موتور قدرتمند دیگری را بر روی خودروهای کوچکی همچون پراید یا فیات 500 و یا ... نصب کرد و با آن مسابقه داد و در خیابان‌ها جولان داد. در این مقاله قصد داریم در قالب یک کلیپ ویدیویی به شما نشان دهیم که چرا نباید از این جور موتورها بر روی خودروهای کوچک استفاده کرد. البته اگر خودروی مد نظر محور عقب باشد.
در انتهای همین مطلب، ویدیویی برای شما خوانندگان خودروبانک در نظر گرفته شده که در آن یک خودروی فیات 600 با موتوری قدرتمند برای درگ مستقیم آماده می‌شود. همانطور که خواهید دید، پیشرانه‌ای نسبتاً بزرگ در انتهای بدنه فیات نصب شده و محورهای عقب را به گردش در می‌آورد، ولی از آنجایی که فیات 600 جثه‌ای کوچک دارد و برای آن پیشرانه‌ای بزرگ‌تر از جثه‌اش در نظر گرفته شده (شاهد بیرون زدن پیشرانه از بدنه نیز هستیم)، خواهیم دید که پس از سبز شدن چراغ مسابقه، اتفاقی جالب برای این فیات کوچک رخ می‌دهد که دیدن آن خالی از لطف نیست.
فیات 600 در مدل استاندارد پیشرانه‌ای کوچک 843 سی‌سی دارد که کارایی لازم در مقایسه با وزن حدودا 585 کیلوگرمی آن را خواهد داشت. ولی حالا برای مسابقات درگ شاهد نصب پیشرانه‌ای 2 لیتری 200 اسب بخاری هستیم که در عمل به جای مسابقه، سرنوشتی متفاوت را برای فیات 600 رقم زده است.

Loading the MediaPack player...

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/2/10
از این میله ها که نمی‌زاره بیشتر از یه حد بلند شه باید می‌زاشت!
وگرنه طرح با حالی هس!
1395/2/10
اگه دیفرانسیل جلو باشه بعید میدونم پرواز بکنه