موضوعات داغ

G پاور و تقویت بی ام و M4

عکس مطلب اول
بی ام و M4 کروکی به عنوان یکی از جذاب‌ترین خودروهای کروکی چهار سرنشینه، با وجود داشتن بسته‌ای تقویتی از سری M به زیر دستان توانای شرکت تیونینگ G پاور رفته تا قدرتش بیش از پیش شود. گفتنی است که G پاور همچون براباس برای مرسدس بنز، به صورت اختصاصی به تقویت و ویرایش محصولات بی ام و می‌پردازد و از این رو BMW M4 کروکی برای اجرای آخرین پروژه کاری انتخاب شده است.
مهم‌ترین تغییرات صورت گرفته بر روی این خودرو، مربوط به بخش مولد قدرتی آن می‌شود که در این مدل شاهد استفاده از پیشرانه‌ای 3 لیتری توربوشارژر شش سیلندر هستیم. البته این همان پیشرانه مدل استاندارد است، ولی حالا با ارائه ECU موتور جدید تحت عنوان "Bi-Tronik 2 V1-ECU" که باعث افزایش قدرت تولیدی پیشرانه تا 520 اسب بخار (افزایش 89 اسب بخاری قدرت) و گشتاور آن تا 700 نیوتن متر (افزایش 150 نیوتن متری گشتاور) شده است.

تیونینگ بی ام و M4

G پاور برای تقویت پیشرانه در همین جا متوقف نمی‌شود و مضاف بر ECU جدید، در قالب بسته‌ای دیگر به ارائه توربوشارژرهای بزرگ‌تر، اتصالات جدید و یک سیستم اگزوز اسپرت تیتانیومی پرداخته که با 169 اسب بخار قدرت اضافه و 150 نیوتن متر گشتاور اضافه به طور کلی، باعث رسیدن حداکثر قدرت موتور به 600 اسب بخار همراه با گشتاور 738 نیوتن متری شده است که در عمل شاهد شتاب 3.7 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 320 کیلومتر بر ساعتی از این خودروی کروکی هستیم.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/2/13
واقعا دلم این ماشینو میخواد.