موضوعات داغ

توانایی رویارویی آئودی R8 با بزرگان

عکس مطلب اول
آئودی R8، خودروی پرچمدار شرکت آئودی که آخرین نسل از آن رنگ و بوی خودروهای سوپر اسپرت به خود گرفته است، در زیر کاپوت خود به پیشرانه‌ای مشترک با لامبورگینی هیوراکان مجهز شده که با قدرتی 610 اسب بخاری اندکی توی ذوق می‌زند، چون این خودرو با ورود به نسل جدید، استعداد بالایی برای رقابت با بزرگانی همچون آونتادور و مک لارن P1 و ... پیدا کرده است، ولی به خاطر پیشرانه نچندان قدرتمند آن، لامبورگینی هیوراکان و پورشه 911 و خودروهایی از این قبیل رقبایی خواهند بود که در برابر پرچمدار شرکت خودروسازی آئودی قرار می‌گیرند.
مشکل اصلی ما با پیشرانه خودروست، پس در این زمینه شرکتی فعال در زمینه تیونینگ خودرو با نام عجیب "ویلزاندمور" که به طور صحیح "ویلز اند مور (Wheelsandmore)" خوانده می‌شود و بار معنایی "چرخ و بیشتر" دارد، به سراغ تقویت این پرچم دار آئودی آمده تا با افزایش قدرت پیشرانه، آخرین نسل از آئودی R8 را تبدیل به رقیبی برای لامبورگینی اونتادور و بقیه خودروهای اسپرت قدرت بالا کند.

تیونینگ و تقویت آئودی R8

در یک حرکت جدید، شاهد ارائه انژکتورهای جدید، میله‌های اتصال قوی‌تر، پیستون‌های تقویت شده، ECU موتور بروزرسانی شده، قفل دیفرانسیل جدید، سیستم اگزوزی اسپرت و میل لنگ‌های تقویت شده برای پیشرانه 10 سیلندر آئودی R8 هستیم تا زمینه را برای افزایش قدرت 240 اسب بخاری آماده کرده باشند. در اصل مقدار قدرت تولیدی این پیشرانه در حالت استاندارد به 610 اسب بخار می‌رسد، ولی حالا با نصب و ویرایش قطعاتی که نام بردیم، شاهد افزایش قدرت این پیشرانه 10 سیلندر تا 850 اسب بخار هستیم تا از حالا به بعد توانایی رویارویی با خودروهای بزرگ‌تر از خود را هم داشته باشد.
برای حمایت بیشتر از پیشرانه خودرو نیز در آخرین نقطه از انتقال قدرت، از رینگ‌های 20 اینچی آلیاژی مشکی رنگ با خطوط طلایی در جلو و رینگی مشابه 21 اینچی در عقب استفاده کرده‌اند که توسط لاستیک‌های اسپرت کانتیننتال هم در جلو و هم در عقب پوشانده شده‌اند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/2/14
در کل با خطوط غیر تیز خیلی قشنگ تره تا با این خطوط تیز که یاد لامبورگینی ادمو میندازه (منظورم شباهت نیست بلکه اون طراحی تیز مرسوم تو لامبورگینی، کلا لامبورگینی با خطوط تیز جادو میکنه و این پیش زمینه طراحی مثلثی و تیز تو خیلی از ماشین هاش هست).
اینم مثل gtr دیگه باید یه مدل جدید از نظر ظاهری بده بیرون.